رئیس جدید دادگستری رامهرمز معرفی شد

10:38 - 13 تير 1402
کد خبر: ۴۷۲۱۵۲۴
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس جدید دادگستری رامهرمز معرفی شد
در آئینی با حضور معاون قضایی و سرپرست معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری خوزستان و همچنین جمعی از مدیران و مسئولان رامهرمز، رئیس دادگستری این شهرستان معرفی شد.

خبرگزاری میزان- معاون قضایی و ناظر بر دادگاه‌های استان خوزستان حجت الاسلام والمسلمین علیرضا بهمنش، در این مراسم اظهار کرد: ولایت از ارکان بسیار مهم اسلام و یکی از شاخص‌های مظهر ولایت در نظام جمهوری اسلامی ایران، قوه قضاییه است.

حجت الاسلام والمسلمین علیرضا بهمنش گفت: قضات تنها با یک واسطه، منصوب ولی‌فقیه هستند و این بیانگر اهمیت امر قضاست.

وی امنیت و آرامش پایدار را از مطالبات بحق مردم دانست و افزود: در این شهرستان امنیت به نحو مطلوب در حوزه فردی و اجتماعی مشهود است و حفظ این امنیت باید تداوم داشته باشد و در این راستا همه دستگاه‌ها و سازمان‌ها باید با دستگاه قضایی و نیرو‌های انتظامی همکاری، تعامل داشته و در انجام وظایف خود کوتاهی نکنند.

امام جمعه رامهرمز نیز در ادامه ضمن تقدیر از زحمات و خدمات رئیس دادگستری سابق این شهرستان، گفت: خوشبختانه دادگستری استان در پیگیری و رسیدگی پرونده‌های مهم اقدامات خوبی داشته و در این راستا امسال به‌عنوان دادگستری برتر استان معرفی شد که ارتقای این جایگاه، مرهون فعالیت‌های جهادی و انقلابی قضات و کارمندان این مجموعه است.

حجت الاسلام والمسلمین میری افزود: در طول چند دهه پس از پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنان همواره تلاش کردند بین قوای سه گانه اختلاف و تفرقه ایجاد کنند و در این راستا از هر تهمت و افترایی دریغ نکنند.

وی اذعان کرد: قوه قضاییه نیز در این سال‌ها همواره مورد هجمه دشمنان بوده، اما با برخورد‌های قاطع دستگاه قضایی با مفسدین، گردن‌کشان و هنجارشکنان، نشان از قدرت و استقلال این قوه دارد.

اسلام رسادی رئیس جدید دادگستری رامهرمز در این جلسه گفت: نقش دستگاه قضایی در ایجاد امنیت پایدار روشن است و این نقش با تعامل هرچه بیشتر با سایر مسئولان در سطح شهرستان نمود بهتری خواهد داشت.

حجت الاسلام مرعشی، رئیس پیشین دادگستری رامهرمز نیز هم با تشریح محور خدمات انجام شده در چند سال اخیر در این شهرستان، اظهار کرد: تلاش در راستای احقاق حق، دفاع از مظلوم و برقراری عدالت در جامعه، از تکالیف دستگاه قضایی است که دادگستری این شهرستان در راستای تحقق این اهداف تلاش جدی داشته است.

در پایان این آیین، از تلاش‌ها و خدمات حجت الاسلام سید اسدالله مرعشی رئیس سابق دادگستری رامهرمز تقدیر و اسلام رسادی انباری به‌عنوان رئیس دادگستری جدید این شهرستان معرفی شد.
حجت الاسلام مرعشی به زودی در سمت رئیس دادگستری مسجد سلیمان ادامه خدمت خواهد داد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *