رئیس سازمان ثبت اسناد: استان خراسان رضوی با بیش از ۹۰ درصد حدنگاری رتبه اول کشور را دارد/ در مراحل پایانی اجرای قانون حدنگار هستیم

11:40 - 29 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۳۹۴۷
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس سازمان ثبت اسناد: استان خراسان رضوی با بیش از ۹۰ درصد حدنگاری رتبه اول کشور را دارد/ در مراحل پایانی اجرای قانون حدنگار هستیم
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با اشاره به اینکه استان خراسان رضوی با انجام ۹۰ درصد حدنگاری اراضی کشاورزی رتبه اول را در سطح کشور دارد گفت: انشاالله تا پایان پاییز بتوانیم جشن پایان حدنگاری را در این استان برگزار کنیم.

خبرگزاری میزان - حسن بابایی در یکصد و چهلمین سفر استانی با هدف دیدار با مقامات استان و بررسی روند اجرای خدمات ثبتی به خراسان رضوی سفر کرد.

در این سفر که در ادامه سفر‌های استانی صورت گرفته است بررسی روند اجرای خدمات ثبت به ویژه اجرای قانون حدنگاری و قانون جامع الزام به ثبت رسمی اموال غیر منقول در دستور کار قرار دارد.

بابایی در جلسه شورای اداری ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی با تقدیر از عملکرد برجسته استان، خواستار اقدام جهادی برای نهایی سازی حدنگاری در استان شد و گفت: استان خراسان رضوی با انجام ۹۰ درصد حدنگاری اراضی کشاورزی رتبه اول را در سطح کشور دارد.بیش از ۴۱ هزار قطعه در کل استان حدنگاری شده است و انشاالله تا پایان پاییز بتوانیم جشن پایان حدنگاری را در این استان برگزار کنیم.

وی افزود: ۱۴ واحد ثبتی در این استان عملیات حدنگاری اراضی کشاورزی را به ۱۰۰ درصد رسانده‌اند که جای تقدیر دارد.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با بررسی عملکرد واحد‌های ثبتی استان در حوزه حدنگاری و تاکید بر آسیب‌شناسی در خصوص واحد‌هایی که از میانگین استانی پایین‌تر هستند گفت: همه ما یک برنامه بزرگ ملی را آغاز کردیم و امروز در مراحل پایانی هستیم تلاش کنید تا با یک اقدام جهادی ضمن پایان عملیات حدنگاری، تکلیف و وظیفه خود را به نحو شایسته به انجام برسانیم.

بابایی افزود: از تمام ظرفیت‌ها مانند شورای حفظ بیت المال، ظرفیت دهداری‌ها و دهیاری‌ها برای اتمام حدنگاری استفاده کنید.

در این جلسه مدیرکل اسناد و املاک استان خراسان رضوی گزارشی از اقدامات و آخرین عملکرد اداره ثبت استان ارائه کرد.

انتهای پیام/


برچسب ها: قانون حدنگار

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *