بازدید مدیرکل ثبت شرکت‌ها و موسسات غیر تجاری سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از کارخانه فومن شیمی

20:52 - 29 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۴۰۱۱
بازدید مدیرکل ثبت شرکت‌ها و موسسات غیر تجاری سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از کارخانه فومن شیمی
مدیرکل ثبت شرکت‌ها و موسسات غیرتجاری در بازدید از کارخانه فومن شیمی گفت: هدف ما این است که به ثبت صد در صد الکترونیکی برسیم.

خبرگزاری میزان - نصیری، مدیرکل ثبت شرکت‌ها و موسسات غیر تجاری در سفر به استان گیلان با همراهی مدیرکل ثبت و اسناد استان گیلان از اداره ثبت شرکت‌ها و موسسات غیر تجاری رشت بازدید و با رئیس و کارکنان آن گفتگو کرد.

بازرسی از بخش‌های مختلف اداره ثبت شرکت‌ها در رشت و بررسی مشکلات آن از جمله محور‌های این بازدید بود.

ابوالفضل نصیری همچنین در جریان سفر به استان گیلان از کارخانه فومن شیمی بازدید کرد.

مدیرکل اداره ثبت شرکت‌ها و موسسات غیرتجاری از کارخانه فومن شیمی رشت با اشاره به فعالیت‌های گسترده تولیدی فومن شیمی خاطرنشان کرد: این کارخانه واحد‌های مختلف خود را به سرعت ثبت کرده است و اداره‌کل ثبت اسناد و املاک گیلان و اداره ثبت شرکت‌های رشت نیز نهایت همکاری را برای سرعت بخشی به ثبت شرکت‌های آن داشته است که منجر به افزایش رونق تولیدات آن شده است.

همچنین ابوالفضل نصیری مدیرکل ثبت شرکت‌ها و موسسات غیرتجاری در نشست اتاق بازرگانی و صنایع و معادن گیلان با اشاره به تغییرات هوشمند در اداره ثبت شرکت‌ها گفت: هدف ما این است که به صد در صد ثبت الکترونیکی برسیم و تا حدود زیادی به آن رسیده‌ایم. اکنون تقریبا تمام کار‌های ثبت شرکت طی یک روز صورت می‌پذیرد و این نشانه تغییرات مناسبی است که در بازطراحی سامانه انجام دادیم.

وی با اشاره به اظهار رضایت فعالان اقتصادی استان از مدیریت ثبت اسناد و املاک گیلان و اداره ثبت شرکت‌های رشت گفت: رضایت فعالان اقتصادی از اداره ثبت شرکت‌ها مایه مسرت است و این نشانه تلاش برای بروزرسانی امور است و باید ادامه داشته باشد.

نصیری مدیرکل ثبت شرکت‌ها و موسسات غیر تجاری سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در بازدید از ثبت شرکت‌های منطقه آزاد انزلی با اشاره به بضاعت وپتانسیل گسترده منطقه آزاد و قدرت بالای جذب سرمایه گذار خارجی وگردشگران داخلی وخارجی خاطرنشان کرد: این اداره کل آمادگی تعامل برای حل مشکلات احتمالی در زمینه‌های مختلف ثبت شرکت‌ها را دارد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *