با حضور رئیس کل دادگستری فارس مشکلات قضایی و حقوقی ۳۰ تن از نمازگزاران مسجدالرسول شیراز بررسی شد

16:29 - 21 فروردين 1402
کد خبر: ۴۷۰۶۹۶۹
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
با حضور رئیس کل دادگستری فارس مشکلات قضایی و حقوقی ۳۰ تن از نمازگزاران مسجدالرسول شیراز بررسی شد
رئیس کل دادگستری استان فارس در دیدار مردمی خود ضمن برگزاری میز خدمت و پاسخگویی به درخواست‌های مردمی نمازگزاران مسجدالرسول شیراز به استماع مشکلات و بررسی پرونده‌های قضایی ۳۰ تن از مراجعین پرداخت.

خبرگزاری میزان- حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی  همزمان با نوزدهمین روز از ماه رمضان و در آستانه شهادت مولی الموحدین حضرت علی (ع) در دیدار مردمی خود ضمن برگزاری میز خدمت و پاسخگویی به درخواست‌های مردمی نمازگزاران مسجدالرسول شیراز به استماع مشکلات و بررسی پرونده‌های قضایی ۳۰ تن از مراجعین پرداخت.

رئیس کل دادگستری استان فارس به همراه معاونین قضایی، در دیدار مردمی خود به درخواست‌های ۳۰ تن از مراجعه کنندگان به دستگاه قضایی و نمازگزاران را بررسی و در راستای ارشاد و رفع مشکلات آنان دستوراتی برابر قانون صادر کردند.

وی با تأکید بر فرمایشات رئیس قوه قضائیه نسبت به تکریم و احترام ارباب رجوع از ملاقات مردمی به صورت ویژه در مساجد و اماکن مقدس و عمومی شیراز و نیز در سایر حوزه‌های قضایی استان خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی به برنامه‌های ملاقات‌های عمومی و دیدار‌های چهره به چهره هفتگی و مداوم مسئولان قضایی در مرکز استان و حوزه‌های قضایی اشاره کرد و افزود: تلاش کرده ایم تا در خدمت رسانی قضایی به همه اقشار مردم و تکریم مراجعان مانعی ایجاد نشود لذا برنامه‌های دیدار‌های عمومی در طول هفته برقرار است.

وی تأکید کرد: همه ما به عنوان خدمتگزاران مردم مکلف به پیگیری مشکلات مردم هستیم؛ لذا در همین راستا تلاش کرده ایم تا با حضور در مساجد، بقاع متبرکه و مکان‌های عمومی زمینه دسترسی مردم به مقامات مسئول قضایی در استان را تسهیل نماییم.

رئیس کل دادگستری استان فارس با اشاره به این که رسیدگی به مشکلات مردم همواره در دستور کار مجموعه قضایی فارس قرار دارد، افزود: هدف ما این است که در عمل ثابت نماییم در هر مقام و مسندی وظیفه رسیدگی به درخواست‌های مردم در چارچوب قانون را برعهده داریم.

حجت الاسلام والمسلمین برنامه‌های دیدار مردمی مسئولان قضایی را در راستای تکریم ارباب رجوع و حفظ حقوق شهروندی مراجعان خواند و خاطر نشان کرد: طی دستورالعمل ویژه‌ای همه رؤسای حوزه‌های قضایی و دادستان‌های عمومی و انقلاب در سراسر استان بخصوص در ایام ماه رمضان مقید به اجرای منظم دیدار‌های مردمی شده اند.

گفتنی است علاوه بر دیدار‌های مردمی که به صورت هفتگی در دادگستری استان فارس برگزار می‌شود دیدار‌های مردمی دیگری نیز به صورت ویژه در مساجد شیراز و بقاع متبرکه، نمازجمعه و مکان‌های عمومی با حضور تمامی معاونین دادگستری استان، اعضای شورای قضایی و سرپرستان مجتمع‌های قضایی و مدیران و مسئولان دستگاه‌های وابسته به قوه قضائیه در استان فارس در راستای رسیدگی به درخواست‌های مراجعین برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *