افتتاح ساختمان جدید ثبت اسناد و املاک تکاب/ صدور سند کاداستر ۴۰ درصد از اراضی زراعی استان آذربایجان غربی

10:48 - 26 اسفند 1401
کد خبر: ۴۷۰۳۹۸۵
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
تعداد نظرات: ۱ دیدگاه
افتتاح ساختمان جدید ثبت اسناد و املاک تکاب/ صدور سند کاداستر ۴۰ درصد از اراضی زراعی استان آذربایجان غربی
رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی  با حضور دادستان مرکز استان، معاونین قضایی همراه، مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان و فرماندار تکاب ساختمان جدید ثبت اسناد و املاک تکاب را افتتاح کرد.

خبرگزاری میزان-  ناصر عتباتی  با حضور مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، معاونین قضایی همراه، مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان و فرماندار تکاب ساختمان جدید ثبت اسناد و املاک تکاب را افتتاح کرد.

وی در آیین افتتاح این ساختمان بیان کرد: امید است با افتتاح ساختمان جدید ثبت اسناد و املاک تکاب گامی در خدمت رسانی به مردم تکاب برداریم و بتوانیم فرمان مقام معظم رهبری را در حوزه تثبیت اسناد مالکیت اراضی کشاورزی و خصوصی را در اجرای کامل قانون حدنگار در این شهرستان عملی کنیم.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی ادامه داد: برنامه ویژه‌ای برای اجرای قانون حدنگار در استان شده است و با اجرای آن تاکنون برای ۴۰ درصد از اراضی کشاورزی استان سند مالکیت صادر گردیده است و استان از این لحاظ دارای رتبه سوم کشوری است.

 پیش از این ساختمان ثبت اسناد و املاک تکاب استیجاری بوده که بدین متظور این ساختمان ملکی در مساحتی ۸۰۰ متر مربعی با هزینه بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان در سه طبقه ساخته شده است.

انتهای پیام/ 


ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۰
0
0
چرا سند صادر نمکنن
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *