رئیس کل دادگستری سمنان با یکی از جانبازان دوران دفاع مقدس دیدار کرد

8:50 - 08 اسفند 1401
کد خبر: ۴۷۰۰۷۶۶
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری سمنان با یکی از جانبازان دوران دفاع مقدس دیدار کرد
رئیس کل دادگستری سمنان در ادامه دیدار‌های ماهانه‌ حضور در منازل خانواده‌های شهدا، رزمندگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس، با جواد رئیسی از یادگاران دوران دفاع مقدس دیدار کرد و گفت: هرکسی که در راه یاری دین دچار صدمه‌ای می‌شود، خداوند متعال خیر و مواهب افزون‌تری به او عطا می‌کند.

خبرگزاری میزان- محمد جعفر عبدالهی، با فرارسیدن ایام ولادت اباعبدالله الحسین (ع)، حضرت ابوالفضل العباس (ع) و امام سجاد (ع)، با حضور در منزل جواد رئیسی از رشادت‌ها و ایثارگری‌های وی و خانواده شان تجلیل کرد.

رئیس کل دادگستری استان سمنان در ادامه دیدار‌های ماهانه‌ حضور در منازل خانواده‌های شهدا، رزمندگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس، درعصر روز میلاد حضرت ابوالفضل العباس (ع) و گرامی داشت مقام والای جانبازان با آقای جواد رئیسی از یادگاران دوران دفاع مقدس دیدار کرد وگفت: هرکسی که در راه یاری دین باری تعالی دچار صدمه‌ای می‌شود، خداوند متعال خیر و مواهب افزون تری به او عطا می‌کند.

وی در ادامه به بخشی از رشادت‌های جناب جعفر طیار در صدر اسلام اشاره کرد و افزود: جناب جعفر طیار برای حفظ روحیه و اقتدار سپاه اسلام با انگیزه تمام وکمال جان خویش را تقدیم کرد و پیامبر اکرم (ص) پس از شنیدن نحوه شهادت وی در اثر شدت جراحات فرمودند: خداوند متعال به جای دو دست مقطوع جعفر طیار، به وی دو بال داد تا با آن‌ها در بهشت، پرواز کند.

عبدالهی عنوان کرد: در بخشی از آیات ۱۶۰ و ۸۹ سوره‌های انعام و نمل قرآن کریم آمده است کسانی که کارنیکی انجام می‌دهند پاداش آن عمل شان ده برابر است و پاداشی بهتر از آن عمل را خواهند داشت.

وی ادامه داد: «حسنه» در آن آیات قرآن صرفاً معطوف به انفاق از طریق مال و اموال نیست، بلکه «حسنه» مطلق است اعم از جان، مال و اتفاقاً بذل جان و اعضاء وجوارح از مال مقدم‌تر است و مضاعف‌تر آن را خداوند متعال به هر شخصی که در راه تحکیم ارزش‌های دینی بردارد، قائل می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان سمنان خاطر نشان کرد: دستگاه قضایی استان سمنان تکریم و تقدیر از یادگاران ارجمند دوران دفاع مقدس، آن خاندان ارزشی را بعنوان فریضه‌ای واجب می‌داند تا با زنده نگه داشتن یاد و خاطره آنان فضائل، رشادت‌ها و خط علمی و تبلیغی همرزمان شهداء در جامعه اسلامی فراگیر و مایه تحکیم و تقویت بشریت واقع شود.

 جواد رئیسی از مقامات قضایی و رزمندگان و جانبازان دوران دفاع مقدس است که قریب به ۳۵ ماه سابقه حضور در جبهه‌ دارد و همچنین بعلت صدمات وارده در اثر تنفس مواد شیمیایی جانباز شده است. 

انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *