کسب رتبه اول دادگستری استان مرکزی در کشور به لحاظ بیشترین میزان رضایتمندی مردمی

10:26 - 02 آبان 1403
کد خبر: ۴۸۰۰۰۱۱
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
کسب رتبه اول دادگستری استان مرکزی در کشور به لحاظ بیشترین میزان رضایتمندی مردمی
رئیس کل دادگستری استان مرکزی از کسب رتبه اول دادگستری این استان در موضوع بیشترین رضایتمندی مردمی خبر داد.

خبرگزاری میزان-حجت‌الاسلام والمسلمین سعید جزائی، رئیس کل دادگستری استان مرکزی از کسب رتبه اول کشور در میزان رضایتمندی مردم از دادگستری کل استان مرکزی خبر داد و گفت: در نظام اداری و حاکمیت جمهوری اسلامی ایران مهم‌ترین شاخص، مردم هستند و عملکرد مسئولین ادارات و سازمان‌ها در ارتباط با شاخص مردم و رضایتمندی آن‌ها سنجیده می‌شود.

وی افزود: براساس اعلام معاونت آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه و گزارش ارزیابی عملکرد حوزه‌های قضایی استان ها، دادگستری استان مرکزی موفق به کسب رتبه اول کشور بین ۳۲ استان، به لحاظ بیشترین میزان رضایتمندی بر اساس ثبت نظرت ارباب رجوع در سامانه نظر سنجی قوه قضاییه شده است.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی در ادامه با توجه به اهمیت حفظ حقوق شهروندی و احقاق حقوق مردم از طریق ارائه خدمات گسترده و مختلف از سوی دستگاه‌ها، بیان کرد: دادگستری استان مرکزی به عنوان یکی از دستگاه‌هایی که بیشترین و خاص‌ترین مراجعین را دارد، با کسب ۶۹ درصد میزان رضایتمندی در سال ۱۴۰۲ در بین دادگستری‌های کل کشور، رتبه نخست را به خود اختصاص داد که نشان توجه ویژه این دادگستری به تکریم ارباب رجوع و رفع مشکلات مراجعین دارد.

حجت الاسلام والمسلمین جزائی خاطر نشان کرد: خوشبختانه دادگستری استان مرکزی با اقدامات کارشناسی و برنامه ریزی مؤثر، شناسایی موانع و دست انداز‌های غیرضرور، گام‌های مهمی به منظور تحقق اهداف و سیاست‌های ابلاغی برداشته که دستیابی به موفقیت‌های مختلف در ارزیابی‌های قوه قضاییه را همراه داشته است.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی در پایان موفقیت‌های حاصله را مرهون حرکت جهادی قضات و کارکنان دستگاه قضایی این استان در جهت تکریم ارباب رجوع، اهتمام به کار و دقت در امر خدمت رسانی به مردم برشمرد و از زحمات آن‌ها تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *