نقش پر رنگ تبلیغات در افزایش سرانه مطالعه/مردم بیشتر اوقات فراغت خود را در فضای مجازی می‌گذارنند

15:30 - 03 فروردين 1401
کد خبر: ۷۹۹۵۴۳
تبلیغات بخش عمده و مهم‌ترین بخش پس از چاپ کتاب محسوب می‌شود، در حالیکه بسیاری از ناشران این نکته مهم را به فراموشی سپرده و تبلیغات و همچنین توزیع کتاب‌ها را از اولویت فعالیت‌های خود خارج کردند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *