تحول در حوزه توزیع محصول فرهنگی با نمایشگاه مجازی کتاب تهران

16:18 - 03 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۱۴۱۷
محسن پرویز ضمن اشاره به تاثیرات نمایشگاه مجازی کتاب در صنعت نشر اظهار کرد: از دو منظر می‌توان به این نمایشگاه نگاه کرد؛ نخست بحث تحول در نگاه به حوزه توزیع و رساندن محصول فرهنگی به دست مخاطب، اطلاع‌رسانی برای مخاطبان و بهره‌برداری از فضای مجازی در خدمت مسائل فرهنگی است؛ و منظر دوم این است که این تجارب چقدر می‌تواند در گسترش کتابخوانی و مسائل مرتبط با حوزه رونق کتابخوانی موفق باشد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *