حدود ۸۰ درصد مردم مخاطب برنامه‌های رسانه ملی/ «نون خ ۳» با ۸۲.۱ درصد مخاطب تاریخ‌ساز شد؛ مخاطب ۷۰.۵ درصدی «عصر جدید»

18:16 - 16 فروردين 1400
کد خبر: ۷۱۴۳۵۰
رئیس مرکز تحقیقات صداوسیما از جابه‌جا شدن برخی حد نصاب‌ها در جذب مخاطب برنامه‌های نوروزی رسانه ملی خبر داد و عامل آن را طراحی سبک رسانه‌ای تولید در بحران توصیف کرد. به گفته علی طلوعی، حدود ۸۰ درصد مردم در ایام نوروز مخاطب برنامه‌های رسانه ملی بوده‌اند؛ «نون خ ۳» با ۸۲.۱ درصد مخاطب در میان سریال‌ها و «عصر جدید» با ۷۰.۵ درصد مخاطب در میان ویژه برنامه‌های تحویل سال، حد نصاب بیننده برنامه‌های نوروزی را ارتقا داده‌اند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *