ضرورت اجرای برنامه‌های فرهنگی با هدف پیشگیری از تکرار جرم در زندانیان

21:30 - 30 مرداد 1394
کد خبر: ۶۹۰۶۸
دسته بندی: مجله حقوقی ، عمومی
خبرگزاری میزان: محمدی بر ضرورت اجرای برنامه‌های فرهنگی در اداره زندان‌های استان لرستان با هدف پیشگیری از تکرار جرم در زندانیان تاکید کرد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی اداره کل زندانهای لرستان ، محمدی مدیرکل زندانهای استان لرستان در شورای هم اندیشی کمیته فرهنگی ستاد کاهش آسیب رفتارهای پرخطر این اداره کل گفت: ‌تمامی فعالیت های حوزه فرهنگی با محوریت ارتقاء‌ معنویت و انس با خدا انجام می گیرد.

وی افزود: آموزش های فرهنگی و تربیتی با رویکرد اصلاحی و تربیتی و در راستای پیشگیری از وقوع جرم در زندانهای استان اجرا می شود.که امید است با همکاری نهادهای فرهنگی و آموزشی  استان ارتقاء یابند.

محمدی تصریح کرد: اداره کل زندانهای لرستان برای دستیابی به موفقیت در اصلاح ساختارهای شخصیتی مددجویان و ارتقاء فعالیتهای دینی آنان به عنوان عامل مهم بازدارنده از جرم ، هزینه های زیادی را صرف فعالیتهای فرهنگی می کند.

وی برگزاری کلاسهای آموزش اخلاق و مهارت های زندگی، کلاسهای قرآن و نهج البلاغه، شرکت در فعالیتهای ورزشی به منظور بالا بردن توانایی های جسمی مددجویان در راستای سلامت جسمانی زندانیان و بدنبال آن رسیدن به سلامت روحی و روانی برای داشتن یک زندگی سالم در ابعاد فردی و اجتماعی را از شاخص های مهم در کاهش آسیب رفتارهای پرخطر و ایجاد محیطی سالم و انسانی در زندانها دانست و بر اهتمام مسولین زندانها برای تحقق برنامه های فرهنگی تاکید کرد.

 انتهای پیام/




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *