نبود تبلیغات مشکل اساسی صنعت چاپ و نشر/جامعه با کتاب بیگانه شده است

10:36 - 19 خرداد 1398
کد خبر: ۵۲۳۸۱۰
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
نبود تبلیغات برای کتاب طی سال‌های گذشته باعث شده که اکثریت جامعه هیچگاه نه تنها با تازه‌های کتاب هیچگونه آشنایی نداشته باشند بلکه در کل رفته رفته اشتیاق مطالعه کتاب را از دست بدهند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *