راهنمای جامع شکایت از شرکت‌های هواپیمایی و دفاتر خدمات مسافرتی: مراحل، سامانه‌ها و روش‌های پیگیری

14:25 - 27 آبان 1403
کد خبر: ۴۸۰۴۵۰۳
دسته بندی: مجله حقوقی ، عمومی
راهنمای جامع شکایت از شرکت‌های هواپیمایی و دفاتر خدمات مسافرتی: مراحل، سامانه‌ها و روش‌های پیگیری
مسافران پرواز‌های داخلی و خارجی در صورت بروز مشکلاتی نظیر مشکلات در خرید بلیت، خدمات ضعیف حین پرواز یا عدم رعایت حقوق مسافران می‌توانند از طریق سامانه‌ها و مراجع مختلف اقدام به شکایت کنند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *