عرضه ۵ همت املاک و مستغلات تملیکی به صورت اقساطی

9:22 - 03 آبان 1403
کد خبر: ۴۸۰۰۲۶۹
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
عرضه ۵ همت املاک و مستغلات تملیکی به صورت اقساطی
عضو هیئت مدیره و معاون امور حقوقی و فروش اموال غیرمنقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: در مزایده ۱۱۵۷ این سازمان ۵ هزار میلیارد تومان املاک و مستغلات به صورت نقد و اقساط به فروش می‌رسد.

خبرگزاری میزان - به گزارش روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، علیرضا نورنژاد از برگزاری مزایده ۱۱۵۷ املاک و مستغلات خبر داد و اظهار کرد: این مزایده از ۲ آبان ماه آغاز شده و تا ۱۲ آبان ماه ادامه خواهد داشت.

عضو هیئت مدیره و معاون امور حقوقی و فروش اموال غیرمنقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با بیان اینکه ۳۲۸ ملک صنعتی، تجاری، باغ اراضی، مسکونی و ... به ارزش پایه ۵ هزار میلیارد تومان در این مزایده عرضه شده است گفت: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت ستاد ایران نسبت به شرکت در این مزایده اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه برخی از این املاک با ارزش در استان‌های تهران، مازندران و خوزستان قرار دارد، خاطرنشان کرد: در این مزایده برخی از املاک به صورت نقد و اقساط عرضه شده و متقاضیان می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

نورنژاد در ادامه تصریح کرد: متقاضیان پس از برنده شدن در مزایده می‌توانند ۲۰ درصد پایه کارشناسی را به صورت نقدی و مابقی را به صورت اقساط پرداخت کنند.

عضو هیئت مدیره و معاون امور حقوقی و فروش اموال غیرمنقول سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی بیان کرد: رمزگشایی این مزایده روز ۱۳ آبان ماه برگزار و برندگان معرفی خواهند شد.
وی همچنین خاطرنشان کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۳ بیش از ۶۰۰ میلیارد تومان املاک و مستغلات به فروش رسیده است.  

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *