گزارش|

از تاتامی تا میز مدیریت؛ سفر پرافتخار پورشیب در کاراته ایران

7:45 - 29 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۹۳۶۹
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
از تاتامی تا میز مدیریت؛ سفر پرافتخار پورشیب در کاراته ایران
قهرمان سابق کاراته و مدیر فعلی این رشته مسیر پر فراز و نشیبی را برای رسیدن به این برهه از زندگی‌اش گذارنده، مسیری که می‌تواند چراغ راه او برای رسیدن به موفقیت‌های پیش رو باشد.

خبرگزاری میزان - چند روز قبل در حاشیه برگزاری هفته سوم سوپر لیگ کاراته باشگاه‌های کشور در سالن افراسیابی تهران، با حضور جمعی از مسئولان، پیشکسوتان، مربیان و ورزشکاران کاراتخ از ذبیح‌الله پورشیب تجلیل شد.

پورشیب با پوشیدن لباس کاراته به روی تاتامی رفت و به صورت نمادین با جمعی از ورزشکاران به مبارزه پرداخت و دستکش‌های قهرمانی‌اش را به یک کاراته کا نونهال اهدا کرد.

اما داستان این قهرمان پرافتخار که حالا لباس مدیریتی بر تن کرده و دبیر فدراسیون شده است، پستی، بلندی‌های زیادی دارد.

ذبیح‌الله پورشیب، نامی آشنا در دنیای کاراته ایران و جهان است که پس از درخشش در دوران قهرمانی حالا عرصه مدیریت نیز به عنوان یک چهره تأثیرگذار ظهور کرده است. این کاراته‌کای با اخلاق و توانمند، با کسب مدال‌های متعدد در سطح جهانی، نام ایران را در بلندای افتخارات کاراته جهان به ثبت رسانده و حالا با حضور فعال در سطوح مدیریتی، نشان داده است که تنها به عناوین و بُعد قهرمانی بسنده نکرده و به دنبال خلق آینده‌ای روشن‌تر برای ورزش کشور است.

مسیر قهرمانی، مسیری پر از فراز و نشیب است. پورشیب نیز در این مسیر با چالش‌های بسیاری روبرو بوده است. اما او با اراده‌ای آهنین و روحیه‌ای قوی، بر تمامی مشکلات فائق آمده است. او معتقد است که موفقیت در ورزش، نتیجه تلاش مستمر، صبر و تحمل است.

در میان تمام افتخارات پورشیب، دو مدال طلا در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۰ و جهانی ۲۰۱۷ از جایگاه ویژه‌ای برخوردارند.

 

از تاتامی تا میز مدیریت؛ سفر پرافتخار پورشیب در کاراته ایران

پورشیب بر اهمیت زندگی حرفه‌ای در ورزش قهرمانی تأکید فراوانی دارد. او معتقد است که یک ورزشکار قهرمان باید علاوه بر توانایی‌های فنی، به جنبه‌های مختلف زندگی خود نیز توجه کند. او با بیان اینکه زندگی حرفه‌ای در ورزش قهرمانی بسیار سخت است، بر چالش‌های این مسیر و لزوم داشتن اراده‌ای قوی برای عبور از آن‌ها تأکید می‌کند.

او پس از سال‌ها حضور موفق در عرصه قهرمانی، با علاقه‌ای وافر به مدیریت ورزش، وارد این حوزه شده است. تحصیلات آکادمیک او در رشته مدیریت ورزش، به همراه تجربیات ارزشمندش در دنیای قهرمانی، او را برای ایفای نقش در سطوح بالای مدیریتی آماده کرده است. حضور او به عنوان دبیر فدراسیون کاراته، نشان از اعتماد جامعه کاراته به توانایی‌های مدیریتی او دارد.

بی تردید با توجه به جوانی، تحصیلات، تجربه و انگیزه‌ای که پورشیب از خود نشان داده است، می‌توان با اطمینان گفت که او آینده‌ای درخشان در عرصه مدیریت ورزش پیش رو دارد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *