گزارش|

کاراته پس از سال‌ها به آرزویش رسید/ بازگشت آرامش به فدراسیون با شگرد خاص طباطبایی

0:55 - 14 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۱۴۶۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
کاراته پس از سال‌ها به آرزویش رسید/ بازگشت آرامش به فدراسیون با شگرد خاص طباطبایی
فدراسیون کاراته پس از سال‌ها با درایت مدیران این فدراسیون به ساحل آرامش رسیده است.

خبرگزاری میزان - طی سالیان گذشته تعداد روز‌هایی که کاراته ایران آرامش داشته است خیلی زیاد نیست، اما فدراسیون فعلی موفق شده این کار را با شگرد خاص سیدحسن طباطبایی انجام دهد. از چند ماه قبل رییس فدراسیون کاراته تصمیم گرفت در راستای تزریق آرامش به این مجموعه خیلی از تصمیمات را در سایه اتخاذ کند و با اینکه در ابتدا نسبت به این موضوع خیلی واکنش منفی نشان داده شد، اما الان به نظر می‌رسد باید بابت این سیاست به طباطبایی تبریک گفت.

رییس فدراسیون تصمیم دارد کمتر مصاحبه کند و بیشتر تمرکز خود را روی مدیریت بگذارد و این آرامش فعلاً در تیم‌های پایه تأثیر مثبت داشته و آینده سازان این رشته توانستند در قاره کهن خودی نشان دهند. هرچند کار در رقابت‌های جهانی خیلی سخت است، اما ساختن یک نسل جدید آن هم دور از هیاهوی رسانه‌ای اتفاق بزرگی است که باید به آن پرداخته شود.

سکوت این روز‌های کاراته باعث شده تا تغییرات در کادرفنی تیم‌های مختلف (به غیر از تیم ملی که سید شهرام هروی را در اختیار دارد) هم بدون کوچکترین حاشیه‌ای صورت بگیرد و مربیانی که فعالیت آن‌ها در فضای مجازی بیشتر از تاتامی است، بیرون بمانند و نتوانند دیگر به زمین و زمان ایراد بگیرند.

اضافه شدن ذبیح الله پورشیب هم به عنوان دبیر فدراسیون یکی دیگر از اقدامات مثبت فدراسیون فعلی است که یک نیروی جوان و پرانگیزه را روی کار آورده تا از توانایی‌های فنی و مدیریتی او در زمینه‌های مختلف استفاده کند.

قطعاً کاراته ایران بدون ایراد نیست، اما وقتی سکوت و آرامش در این مجموعه جواب داده است، منطقی نیست که بدون هیچ دلیلی و فقط برای بیرون ماندن چند نفر آدم همیشه معترض، این فدراسیون را تحت فشار قرار داد.

آرزوی دیرینه این فدراسیون رسیدن به ساحل آرامش و دور ماندن از هیاهو است که در چند ماه اخیر این اتفقا رخ داده و امید می‌رود موفقیت‌های این رشته ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *