گفت‌وگو|

چالاکی: افتخارآفرینی تیم‌های پایه کاراته باعث غرور است/ باید تیم را برای جهانی جمع و جور کنیم

8:45 - 09 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۰۷۱۲
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
چالاکی: افتخارآفرینی تیم‌های پایه کاراته باعث غرور است/ باید تیم را برای جهانی جمع و جور کنیم
سرمربی تیم‌های نوجوانان و جوانان کاراته دختران گفت: تیم در آسیا درخشید و همه خوشحالیم، اما نباید آینده را فراموش کنیم، چون رقیبان هر روز بهتر از قبل می‌شوند.

فاطمه چالاکی در گفت‌وگو با میزان، درباره نایب قهرمانی تیم‌های پایه کاراته ایران در مسابقات آسیایی، اظهار داشت: همه می‌دانند کاراته در آسیا سطح فنی قابل قبولی دارد و با این وجود دختران شایسته کاراته ایران عملکرد قابل قبولی داشتند. اینکه در نوجوانان توانستیم از ۴ شانس به ۲ مدال طلا و یک برنز برسیم خودش نشانه خیلی از مسائل است.

نباید آینده را فراموش کنیم، چون رقیبان هر روز بهتر از قبل می‌شوند

وی افزود: در جوانان هم یک طلا، یک نقره و یک برنز کسب کردیم. وقتی یک تیم نتیجه می‌گیرد مطمئناً فدراسیون، عوامل اجرایی، کادرفنی، بازیکنان و همه در آن نقش دارند. افتخارآفرینی آینده‌سازان کاراته باعث غرور است و به همه تبریک می‌گویم.

سرمربی تیم‌های نوجوانان و جوانان کاراته دختران تصریح کرد: تیم در آسیا درخشید و همه خوشحالیم، اما نباید آینده را فراموش کنیم، چون رقیبان هر روز بهتر از قبل می‌شوند. باید تیم را به سرعت برای رقابت‌های جهانی ایتالیا و جمع و جور کنیم.

تاتامی جهانی شرایط خاص خودش را دارد

وی در واکنش به این سوال که چه پیش‌بینی از رقابت‌های جهانی دارد، گفت: این رقابت‌ها سطح بسیار بالایی خواهد داشت و بهترین‌های دنیا گرد هم می‌آیند. تاتامی جهانی شرایط خاص خودش را دارد و تلاش ما این است که بهترین عملکرد را داشته باشیم.

چالاکی ادامه داد: قطعاً آینده کاراته بانوان باید از تیم‌های پایه ساخته شود و ما هرکاری بتوانیم در این زمینه انجام می‌دهیم. بازیکنان برای اینکه به بزرگسالان برسند و در آنجا هم بدرخشند باید هر روز تمرین کنند و زندگی حرفه‌ای داشته باشند تا به امید خدا به حقشان برسند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *