۱۷ شعبه دادگاه‌های صلح در مرکز استان کرمان در آبان ماه آغاز به کار خواهد کرد

12:20 - 28 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۹۲۳۴
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
۱۷ شعبه دادگاه‌های صلح در مرکز استان کرمان در آبان ماه آغاز به کار خواهد کرد
رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: ۱۷ شعبه دادگاه‌های صلح در مرکز استان کرمان در دوم آبان ماه آغاز به کار خواهد کرد.

خبرگزاری میزان - حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی در نشست شورای قضایی استان کرمان اظهار کرد: اجرای قانون جدید شورا‌های حل اختلاف در تمامی شهرستان‌ها و بخش‌ها انجام شده است، ولی مشکلات و کمبود‌هایی وجود دارد که به مرور این موارد برطرف می‌شود.

وی ضمن تاکید بر پیگیری میزان اجرای مصوبات سفر ریاست قوه قضاییه به استان کرمان، عنوان کرد: براساس بررسی‌های انجام شده بخش زیادی از این مصوبات اجرایی شده و بخش دیگر نیز در دست انجام قرار دارد.

رئیس کل دادگستری استان کرمان درباره مصوبات سفر مقامات قضایی کرمان به جنوب استان نیز گفت: در این سفر بیش از ۶۰ مصوبه در حوزه‌های ستادی دادگستری، اداره کل پزشکی قانونی، اداره کل ثبت اسناد و املاک و اداره کل زندان‌ها انجام شده که در دست پیگیری هستند.

وی بیان کرد: ۱۷ شعبه دادگاه‌های صلح در مرکز استان کرمان در دوم آبان ماه با حضور معاون قوه قضاییه آغاز به کار خواهد کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین حمیدی، پیگیری افزایش فضای فیزیکی پزشکی قانونی در برخی شهرستان ها، افزایش تعداد پزشکان پزشکی قانونی، توسعه سیستم دادرسی‌های الکترونیک زندان‌های جنوب استان، رفع کمبود‌های کادر قضایی و اداری، استقرار قاضی ناظر زندان در جنوب استان و. را از جمله مصوبات این سفر برشمرد وگفت: مصوبات این سفر‌ها به صورت مستمر در دست پیگیری و اجرا قرار دارد.

انتهای پیام/


برچسب ها: دادگاه صلح

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *