مسئولان قضایی شهرستان دلفان به مشکلات ۴۰ نفر رسیدگی کردند

10:03 - 28 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۹۱۷۸
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
مسئولان قضایی شهرستان دلفان به مشکلات ۴۰ نفر رسیدگی کردند
مسئولان قضایی شهرستان دلفان استان لرستان با برپایی میز خدمت به مشکلات حقوقی و قضایی ۴۰ نفر مراجعان در مصلای المهدی (عج) این شهرستان رسیدگی کردند.

خبرگزاری میزان- رئیس دادگاه عمومی بخش کاکاوند شهرستان دلفان استان لرستان و جمعی از کارکنان شورا‌های حل اختلاف و حوزه قضایی این شهرستان به منظور استماع بدون واسطه مشکلات حقوقی و قضایی در مصلای المهدی (عج) این شهرستان حضور یافته و به صورت چهره به چهره با مردم دیدار و گفت‌وگو کردند.

بر پایه این گزارش؛ این دیدار در راستای تکریم مراجعین و استماع بدون واسطه مشکلات و نظرات مردم، در شبستان مصلای المهدی (عج) برگزار و به مشکلات حقوقی و قضایی بیش از ۴۰ نفر از مراجعان رسیدگی شد.

همچنین در راستای هوشمندسازی ارتباطات مردمی با هدف پیشگیری از وقوع آسیب‌های اجتماعی و جرایم، سرعت در خدمت‌رسانی و بهره‌مندی از تمامی ظرفیت‌های قانونی در قالب طرح سامانه جامع اطلاع‌رسانی مردمی (سجام) از مراجعان در دیدار حضوری و با پخش برشور دعوت به ثبت نام در طرح سلام به عمل آمد.

گفتنی است؛ درخواست تسریع در روند رسیدگی، پیگیری مسائل مطرح شده، برخورد قاطع با جرایم بر هم زننده نظم عمومی، تسریع در اجرای احکام صادره و درخواست مرخصی و ارفاقات قانونی برای زندانیان، اهم درخواست‌های مطرح شده از سوی مراجعان در ملاقات با مسئولان حوزه قضایی دلفان بود.

انتهای پیام/

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *