کارگاه آموزشی برای مشاورین املاک و خودرو شهرستان خرم‌آباد برگزار شد

16:14 - 28 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۹۲۹۶
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
کارگاه آموزشی برای مشاورین املاک و خودرو شهرستان خرم‌آباد برگزار شد
کارگاه آموزشی- توجیهی با تمرکز با قوانین و مقررات جدید در حوزه معاملات ملکی و خودرویی با حضور ۳۴ نفر از مشاوران املاک و خودوری شهرستان خرم‌آباد برگزار شد.

خبرگزاری میزان- در اجرای یکی از برنامه‌های عملیاتی پیشگیرانه سال جاری در دادگستری استان لرستان، چهارمین کارگاه آموزشی – توجیهی برای مشاورین املاک و خودرو با تمرکز بر قوانین و مقررات جدید توسط معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان برگزار شد.

در این کارگاه که تعداد 34 نفر از مشاورین املاک و خودرو در آن حضور داشتند، بسیاری از آسیب‌ها و جرایم حوزه زمین، مسکن و خودرو که مرتبط با مشاورین املاک و خودرو است تشریح و با تمرکز بر قوانین جدید از جمله قانون الزام به ثبت رسمی معاملات اموال غیرمنقول و قانون ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره‌بها، آموزش و هشدارهای قضایی لازم به مدعوین داده شد.

گفتنی است؛ در این کارگاه به لحاظ راه‌اندازی سامانه کاتب برای ثبت اسناد رسمی معاملات اموال غیرمنقول، بر لزوم تسریع در اتصال تمامی دفاتر مشاوره املاک به این سامانه تاکید و جوانب مختلف آن مورد تشریح و تذکر قرار گرفت. 

به لحاظ اهمیت موضوع و نیاز به آگاهی‌بخشی عمومی در موارد عنوان شده، تدریس این کارگاه بر عهده بیژن دارایی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان بود.

انتهای پیام/


برچسب ها: اخبار قضایی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *