مسئولان قضایی استان لرستان به مشکلات ۸۰ نفر از مراجعان رسیدگی کردند

13:24 - 23 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۸۴۰۲
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
مسئولان قضایی استان لرستان به مشکلات ۸۰ نفر از مراجعان رسیدگی کردند
مسئولان قضایی استان لرستان در برنامه ملاقات هفتگی به مشکلات ۸۰ نفر از مراجعان رسیدگی کردند.

خبرگزاری میزان- برنامه ملاقات مردمی رئیس کل و معاونان دادگستری استان لرستان با مراجعان، امروز دوشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۳ برگزار و مسئولان قضایی استان ضمن استماع مسائل و مشکلات مراجعان دستورات لازم را در جهت رفع مشکلات آنان صادر کردند.

در راستای اجرای سیاست‌های دستگاه قضا و برنامه‌های ابلاغی سند تحول و تعالی قوه قضاییه در دادگستری استان لرستان، رئیس کل و معاونین قضایی دادگستری استان با ۸۰ مراجعه کننده دیدار و گفتگو کردند.

در این برنامه ملاقات مردمی که به صورت مستقیم و بی‌واسطه در جهت افزایش عدالت اجتماعی و ملاقات چهره به چهره مسئولان قضایی با مردم برگزار شد، مسئولین قضایی استان ضمن استماع بدون واسطه مشکلات حقوقی و قضایی مردم، راهکار‌ها و دستورات لازم را برای رفع مشکلات آنان ارائه دادند.

تسریع در رسیدگی به پرونده‌های جریانی، تقاضای اعمال ماده ۴۷۷ قانون آئین دادرسی کیفری، تخفیف در مجازات‌ها، تسریع در اجرای احکام صادره، درخواست مرخصی، عفو و آزادی مشروط و پابند الکترونیک برای زندانیان از مهمترین مسائل و درخواست‌های مطرح شده از سوی مراجعان بود که در ملاقات با مسئولان قضایی دادگستری استان لرستان مطرح و مورد پاسخگویی قرار گرفت.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *