دنیامالی: تیروکمان یکی از رشته‌های آیینی ماست/ فدراسیون در روانشناسی و هوش مصنوعی ورود کند

13:22 - 26 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۸۹۹۱
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
دنیامالی: تیروکمان یکی از رشته‌های آیینی ماست/ فدراسیون در روانشناسی و هوش مصنوعی ورود کند
وزیر ورزش و جوانان در افتتاحیه فصل جدید لیگ برتر تیروکمان حاضر شد و در رابطه با این رشته و شرایط فدراسیون تیروکمان صحبت کرد.

خبرگزاری میزان - احمد دنیامالی در حاشیه هفته اول رقابت‌های لیگ برتر تیروکمان باشگاه‌های کشور، اظهار داشت: در هفته تربیت‌بدنی هستیم و شخصا روی هفته تربیت‌بدنی نظارت کردم تا رویدادهای این هفته را با گستره بیشتری به خصوص در بحث همگانی برگزار کنیم.

وی افزود: در دیدار المپین‌ها با مقام معظم رهبری، ایشان تاکید کردند ورزش باید جدی دنبال شود و ما باید شرایطی را به وجود بیاوریم که همه روز مردم را با ورزش سپری شود.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: ریشه و مبنای ورزش قهرمانی، ورزش همگانی است و خانواده‌ای که ورزشکار باشد، به قهرمانی فرزندش می‌تواند کمک کند.

وی در خصوص حضورش در افتتاحیه لیگ تیروکمان، اظهار کرد: تیروکمان یکی از رشته‌های آیینی ماست و برای ما مهم است تیروکمان در حوزه قهرمانی توسعه پیدا کند. در حوزه تجهیزات حتما کمک خواهیم کرد و اگر نیازی باشد، فدراسیون را یاری خواهیم کرد. مظهر این ورزش، آرش‌کمانگیر است و انتظار داریم این رشته توسعه پیدا کند.

دنیامالی بیان کرد: انتظار داریم فدراسیون تیروکمان در حوزه روانشناسی و استفاده از علم جدید و هوش مصنوعی اقدامات لازم را برای آرامش و تمرکز ورزشکار انجام دهد و به این حوزه‌ها ورود کند. انتظار می‌رود در آینده خبرهای خوبی از تیروکمان بشنویم با توجه به ظرفیت خوبی که این رشته ورزشی دارد.

وزیر ورزش و جوانان در خصوص احداث ورزشگاه تهران، گفت: احداث این ورزشگاه، مراحل قانونی، اقتصادی و مسائل دیگر دارد که در حال کار هستیم. در دولت قبلی، اقداماتی انجام شد و ما اکنون در حال پیگیری هستیم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *