رادیو معارف صدای رسای اسلام است

10:00 - 26 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۸۹۳۹
رادیو معارف صدای رسای اسلام است
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در نشستی با مدیران رادیو معارف تاکید کرد رادیو معارف صدای رسای اسلام و تشیع است.

خبرگزاری میزان - به گزارش روابط عمومی معاونت صدا، حجت الاسلام و المسلمین قاسم روانبخش نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی  در نشستی با کاویانی و مدیران این رسانه دینی با اشاره به حدیث فَیَفیضُ العِلمُ مِنهُ إلى سائرِ البلاد ... گفت: رهبر انقلاب، مراجع معظم تقلید و مردم به شما عنایت و اعتماد خاصی دارند، چون رادیو معارف، به بهترین روش، اسلام و تشیع را از قم به سراسر جهان صادر می‌کند.

وی از پخش برنامه‌های تربیتی، خانواده و سبک زندگی که روزانه از رادیو پخش می‌شود تشکر کرد و افزود: بخشی از نیاز‌های مهم و لازم خانواده‌ها استفاده رایگان از همین مباحثی است که شما در رادیو معارف به آن می‌پردازید.

حجت الاسلام و المسلمین روانبخش تاکید کرد: بطور طبیعی هر برنامه‌ای در مجموعه‌های مختلف در گذر زمان عادی می‌شود و باید تحولی در آن ایجاد شود و این مستلزم آن است تا کاری جامعه شاناسانه و مشتری پسندی رخ دهد.

نماینده مردم قم در این نشست، پیرو درخواست اکبر طالبی نیا مدیر گروه فقه و اندیشه مبنی بر همکاری در کارشناسی برنامه‌های رادیویی؛ قول همیاری و تعامل بیشتر خود و نمایندگان کمسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها را برای ضبط برنامه «بر مدار قانون» رادیو معارف اعلام کرد.

در بخشی از جلسه مسعود کاویانی مدیر رادیو معارف ضمن تشکر از زحمات حجت الاسلام روانبخش و دیگر نمایندگان قم در مجلس شورای اسلامی و ارائه گزارشی از فعالیت‌های این رسانه دینی، خواستار مساعدت و پیگیری نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *