گفت‌وگوی نماینده ویژه وزیر امور خارجه با وزیر بهداشت لبنان

17:32 - 24 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۸۶۸۰
گفت‌وگوی نماینده ویژه وزیر امور خارجه با وزیر بهداشت لبنان
نماینده ویژه وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در غرب آسیا در گفت‌وگو با فراس ابیض، وزیر بهداشت کشور لبنان درباره آخرین وضعیت انسانی آوارگان لبنانی و کمک‌های جمهوری اسلامی ایران به مردم این کشور تبادل نظر کرد.

خبرگزاری میزان - رئوف شیبانی، نماینده ویژه وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در غرب آسیا که در حال حاضر در بیروت به‌سر می‌برد، با فراس ابیض، وزیر بهداشت کشور لبنان درباره آخرین وضعیت انسانی آوارگان لبنانی و کمک‌های جمهوری اسلامی ایران به مردم این کشور گفت‌وگو و تبادل نظر کرد و بر توجه و اهتمام ویژه مقام‌های جمهوری اسلامی ایران در رسیدگی به وضعیت آوارگان و آسیب‌دیدهگان جنگ جاری علیه لبنان تاکید کرد.

وزیر بهداشت لبنان در این گفت‌وگوی تلفنی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران همواره ثابت کرده در کنار مردم و دولت لبنان در شرایط سخت قرار دارد و از میزبانی کشورمان از پذیرش و مداوای مجروحین لبنانی و همچنین کمک‌های انسان‌دوستانه کشورمان به مردم لبنان تقدیر و تشکر کرد.

۲ طرف در این گفت‌وگوی تلفنی درباره راه‌های رفع موانع و مشکلات ایجاد شده از سوی رژیم صهیونیستی در روند ارسال کمک‌های انسان‌دوستانه به لبنان تبادل نظر کردند.

انتهای پیام/


برچسب ها: ایران و لبنان

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *