رئیس کل دادگستری استان هرمزگان: استاندار در راستای پیشگیری از وقوع جرم و مبارزه با فساد اقدامات شاخص و ماندگاری داشته است

11:24 - 24 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۸۵۷۷
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان: استاندار  در راستای پیشگیری از وقوع جرم و مبارزه با فساد اقدامات شاخص و ماندگاری داشته است
رئیس کل دادگستری هرمزگان ضمن تجلیل از اقدامات شاخص و ماندگار استاندار هرمزگان در راستای پیشگیری از وقوع جرم، مبارزه با فساد و احقاق حقوق عامه، تعامل و همدلی دستگاه قضایی و دستگاه‌های اجرایی در سطوح مختلف را عامل موفقیت‌های بزرگ استان دانست.

خبرگزاری میزان- مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان ضمن تجلیل از اقدامات اثرگذار مهدی دوستی استاندار هرمزگان در راستای تلاش برای توسعه استان در بخش‌های مختلف با اشاره به اقدامات مثبتی که طی روز‌های اخیر در خصوص ترخیص هزاران خودروی وارداتی، محموله بزرگ برنج و کالا‌های اساسی با همکاری استانداری هرمزگان انجام شده است، ضمن تشکر از تعامل بسیار خوب ادارات و دستگاه‌های اجرایی با دادگستری استان، گفت: استاندار هرمزگان در راستای پیشگیری از وقوع جرم، مقابله با قاچاق سوخت، مبارزه با فساد و احقاق حقوق عامه اقدامات بزرگی داشته است که شاخص و ماندگار شده است. 

قهرمانی افزود: ورود و دستورات استاندار هرمزگان در حوزه بنادر و گمرکات بسیار مؤثر بوده است و در نتیجه آن از هدر رفت اموال بیت‌المال و وارد شدن خسارات سنگینی به اقتصاد کشور جلوگیری شده است.

وی خاطرنشان کرد: استاندار هرمزگان همچنین در جهت اجرای طرح انتقال پساب فاضلاب بندرعباس، هم در جذب منابع مالی و هم در مدیریت و نظارت نقش اساسی دا‌شته و در این خصوص جلسات مستمر و منظمی برگزار نموده است که همه این‌ها شایسته تقدیر است.

رئیس کل دادگستری هرمزگان در پایان، عملگرایی و نتیجه‌گرایی شکل گرفته بین قوا در استان را مهم برشمرد و از آن به عنوان الگویی موفق یاد کرد.

شایان ذکر است؛ حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه نیز روز گذشته و در جلسه شورای عالی قوه قضاییه از اقدامات دولت و دادگستری هرمزگان در جهت تکمیل پروژه‌های فاضلاب شهری، ایجاد تصفیه‌خانه‌های مرتبط و جلوگیری از ورود فاضلاب صنایع به دریا به منظور احقاق حقوق عامه، صیانت از محیط زیست و سلامت مردم تقدیر و تشکر کرد. 

انتهای پیام /


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *