دادستان شهرستان هویزه از مدارس این شهرستان بازدید کرد

9:18 - 23 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۸۳۳۲
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
دادستان شهرستان هویزه از مدارس این شهرستان بازدید کرد
دادستان عمومی و انقلاب هویزه در استان خوزستان از مدارس مختلف سطح شهر بازدید و دستورات لازم به مسئولان مربوطه جهت رفع مشکلات و نیاز‌های آموزشی مدارس را صادر کرد.

خبرگزاری میزان- مجتبی خدابنده‌لو در بازدید از مدارس شهرستان هویزه هدف را ضرورت بررسی میدانی کیفیت وضعیت آموزشی دانش‌آموزان، امکانات آموزشی مدارس و همچنین شنیدن مستقیم نظرات دانش‌آموزان، معلمان و اولیای دانش آموزان و بررسی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی متوجه آنان باتوجه آغاز سال تحصیلی جدید، عنوان کرد.

خدابنده‌لو در این بازدید، ضمن گفت‌وگو با دانش‌آموزان، معلمان و اولیای دانش آموزان، دستورات و ارشادات لازم به مسئولان مربوطه جهت رفع مشکلات و نیاز‌های آموزشی مدارس را صادر کرد.

وی با اشاره به اهمیت آموزش باکیفیت و عدالت آموزشی، از مسئولین آموزشی خواست تا برای رفع مشکلات موجود و ارتقای سطح کیفی آموزش در مدارس تلاش مضاعف داشته باشند.

خدابنده‌لو همچنین بر لزوم همکاری نزدیک دستگاه قضایی با دستگاه تعلیم و تربیت برای ایجاد محیطی امن و مناسب برای تحصیل دانش‌آموزان و استفاده یکسان همه دانش آموزان از امکانات و فرصت‌های آموزشی تاکید کرد.

وی از همه دستگاه‌های اجرایی خواست تا در راستای همکاری با آموزش و پرورش در ارائه امکانات لازم، اهتمام ورزند.

در این بازدید، به برخی از موارد از جمله بررسی وضعیت ساختمان‌ها، ایمنی و تجهیزات و بهداشت وضعیت محیطی مدارس، ارزیابی کیفیت آموزشی و برنامه‌های درسی پرداخته شد و با دانش‌آموزان در خصوص مشکلات تحصیلی و آموزشی و اولیای آنان در خصوص عملکرد مدارس گفت‌وگو شد.

دادستان هویزه با قدردانی از زحمات دست‌اندرکاران آموزش و پرورش به ویژه معلمان، بر لزوم توجه بیشتر به مناطق محروم و روستا‌ها تاکید کرد و گفت: دستگاه قضایی نیز در حمایت از آموزش و پرورش و دانش‌آموزان از هیچ حمایتی دریغ نخواهد کرد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *