۵۶۰ بسته کمک معیشتی بین خانواده زندانیان نیازمند اهواز توزیع شد

13:55 - 21 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۸۰۳۸
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
۵۶۰ بسته کمک معیشتی بین خانواده زندانیان نیازمند اهواز توزیع شد
۵۶۰ بسته کمک معیشتی توسط دادستان مرکز استان خوزستان بین خانواده زندانیان نیازمند توزیع شد.

خبرگزاری میزان-طی مراسمی به‌مناسبت هفته کودک، ۵۶۰ بسته کمک معیشتی به ارزش شش میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال توسط دادستان مرکز استان خوزستان بین خانواده زندانیان نیازمند توزیع شد.

امیر خلفیان در حاشیه این مراسم، با بیان اینکه در حال حاضر یک هزار ۲۲۰ خانوار نیازمند تحت پوشش انجمن حمایت زندانیان هستند، گفت: طبق دستورات رئیس قوه قضاییه و همچنین سند تحول و تعالی، اولویت اصلی انجمن بر توانمندسازی، حرفه آموزی و اشتغال زایی پایدار مددجویان و خانواده زندانیان است.

دادستان مرکز استان خوزستان افزود: در حال حاضر توسط انجمن حمایت از خانواده زندانیان به‌صورت مستقیم برای ۱۸۰ نفر از مددجویان رای باز و یا اشتغال کارگاهی، فرصت اشتغال ایجاد شده است.

در ابتدای این مراسم قدرت هاشم نیا سرپرست اداره کل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان نیز با بیان اینکه انجمن حمایت از خانواده زندانیان در طول سال و در مناسبت‌ها و بازه‌های مختلف زمانی، بسته‌های کمک معیشتی را برای خانواده زندانیان نیازمند تهیه و توزیع می‌کند، گفت: هم اکنون پویشی تحت عنوان همه برای یک لبخند راه اندازی شده است که خیرین استان می‌توانند با پیوستن به این پویش، کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به این قشر آسیب پذیر جامعه اهدا کنند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *