حضور ۲۵۰ شرکت داخلی و خارجی در بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی «ایپاس»؛ ۱۵ درصد غرفه‌ها به شرکت‌های چینی اختصاص دارد

13:41 - 22 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۸۲۳۵
دسته بندی: جامعه ، حوادث
حضور ۲۵۰ شرکت داخلی و خارجی در بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی «ایپاس»؛ ۱۵ درصد غرفه‌ها به شرکت‌های چینی اختصاص دارد
مدیرعامل بنیاد تعاون فراجا از حضور ۲۵۰ شرکت داخلی و خارجی در بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی ایپاس خبرداد و گفت: در این نمایشگاه محصولاتی از جمله دوربین‌های البسه، دوربین‌های ثبت میانگین سرعت در جاده‌ها، جلیقه‌های ضدگلوله و درب‌های ضدسرقت ارائه می‌شود.

خبرگزاری میزان - نشست خبری بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی «ایپاس» صبح امروز یکشنبه ۲۲ مهرماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد.

در ابتدای این نشست رسانه‌ای سردار محمد قاسم ناظر، مدیرعامل بنیاد تعاون فراجا اظهار داشت: با برگزاری نمایشگاه ایپاس هر ساله به دنبال افق تازه‌ای هستیم تا بتوانیم در راستای این افق نو پیشرفت بهتری داشته باشیم.

وی افزود: سال گذشته ۱۵۱ شرکت در این نمایشگاه حضور داشتند. اما در بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی ایپاس ۲۵۰ شرکت کننده و ۱۸۱ غرفه حضور دارند.

وی افزود: ما در برگزاری نمایشگاه ایپاس در پی درآمدزایی نیستیم و تنها در پی تامین نیازمندی‌ها و توانمندی‌های کشور و آشنایی با تازه‌ترین توانمندی‌های حوزه تجهیزات پلیسی و انتظامی هستیم.

مدیرعامل بنیاد تعاون فراجا ادامه داد: ما در مجموعه اقتصادی فراجا قصد داریم تا پشتیانی مناسبی را از شرکت‌های دانش بنیان جهت رفع نیاز مالی آن‌ها نیز داشته باشیم و می‌خواهیم از محصولات آن‌ها استفاده کنیم.

سردار ناظر ادامه داد: در این دوره از نمایشگاه شرکت‌های خارجی نیز شرکت کرده و محصولات خود را ارائه می‌دهند، نکته حائز اهمیت این است که ۱۵ درصد غرفه‌ها در این دوره به شرکت‌های چینی اختصاص دارد.

مدیرعامل بنیاد تعاون فراجا با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه ایپاس در راستای تجاری‌سازی محصولات فناور و صنایع خلاق این حوزه، کشور‌های آفریقایی را در جامعه هدف خود گنجانده است تاکید کرد: به زودی این نمایشگاه به صورت استانی نیز برگزار خواهد شد.

وی در ادامه تصریح کرد: از جمله تجهیزاتی که در این نمایشگاه قرار است ارائه شود می‌توان به دوربین‌های البسه، دوربین‌های ثبت میانگین سرعت در جاده‌ها، جلیقه‌های ضدگلوله، درب‌های ضدسرقت و ... اشاره کرد.

رضا اصغریان دبیر نمایشگاه ایپاس نیز در سخنانی گفت:  امسال هم همانند سال‌های گذشته نمایشگاه ایپاس برای نمایش تجهیزات ایمنی، امنیتی و پلیسی از ۳۰ مهر تا ۳ آبان در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

وی افزود: امسال ۲۵۰ شرکت داخلی و خارجی در قالب ۱۸۱ غرفه در نمایشگاه حضور خواهند داشت. ۸۰ درصد این شرکت‌ها خصوصی بوده و ۲۰ درصد شرکت‌ها نیز دولتی هستند. همچنین حدود ۵۵ درصد از شرکت‌ها نیز دانش بنیان هستند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *