مسئولان قضایی سیستان و بلوچستان با مددجویان زندان زاهدان دیدار کردند

13:19 - 19 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۷۷۵۸
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
مسئولان قضایی سیستان و بلوچستان با مددجویان زندان زاهدان دیدار کردند
مسئولان قضایی سیستان و بلوچستان در دیدار با مددجویان زندان زاهدان به درخواست‌های آن‌ها رسیدگی کردند.

خبرگزاری میزان-زمانی معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سیستان وبلوچستان به همراه قضات دادسرای عمومی وانقلاب زاهدان در راستای بررسی میدانی مشکلات مددجویان با حضور در زندان زاهدان ضمن دیدار چهره به چهره با مددجویان به بررسی درخواست‌های آنان پرداخت و دستور‌های لازم را صادر کردند.

زمانی افزود: در این دیدار مددجویان ضمن بیان مشکلات شخصی و خانوادگی خود در خصوص نحوه ارتکاب جرم توضیحات تکمیلی را اذعان و اظهار ندامت و پشیمانی از ارتکاب جرم کردند و قضات تحقیق اعم از دادیاران و بازپرسان در خصوص نحوه ارتکاب جرم وبررسی مجدد و ارزیابی دلایل، توضیحات تکمیلی و لازم را خواستار و اظهارات متهمان را استماع و در جهت مساعدت به متهمین دستورات لازم و ارفاقات قانونی در خصوص سپردن تامین کفالت و وثیقه از سوی قضات تحقیق صادر شد.

وی گفت: دستورات و اقدامات لازم در جهت کاهش جمعیت کیفری زندان و در خصوص نهاد‌های ارفاقی و تسریع در رسیدگی و بررسی مجدد پرونده متهمان را صادر کرد.

زمانی افزود: بازدید از زندان‌ها و بازداشتگاه‌های استان به منظور بررسی وضعیت زندان و وضعیت قضایی زندانیان صورت می‌پذیرد تا از نزدیک در جریان مشکلات مددجویان قرار گرفته و به منظور رفع آن‌ها با استفاده از ظرفیت‌های قانونی تصمیم‌هایی اتخاذ شود.

انتهای پیام/


برچسب ها: بازدید از زندان

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *