عراقچی: گفت‌وگوهای مهمی با ولیعهد عربستان داشتم

10:03 - 19 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۷۷۲۱
عراقچی: گفت‌وگوهای مهمی با ولیعهد عربستان داشتم
وزیر امور خارجه با بیان اینکه گفت‌وگوهای مهمی با ولیعهد عربستان در ریاض داشته، گفت که همکاری چیزی است که منطقه برای غلبه بر این دوران چالش‌برانگیز به آن نیاز دارد.

خبرگزاری میزان - سیدعباس عراقچی، وزیر امور خارجه، با انتشار پیامی در ایکس نوشت: گفت‌وگو‌های بسیار مهم در مورد مسائل مهم مورد توجه مشترک با محمد بن‌سلمان، ولیعهد عربستان، داشتم.


عراقچی یادآور شد: رژیم اسرائیل تمام منطقه را به فاجعه می‌کشاند؛ بینش، خرد، شجاعت و همکاری چیزی است که منطقه برای غلبه بر این دوران چالش‌برانگیز به آن نیاز دارد.

وزیر امور خارجه همچنین با انتشار پیامی در اینستاگرام نوشت: در ریاض به‌عنوان نخستین مقصد از دور دوم سفر‌های منطقه‌ای با آقایان امیر محمد بن‌سلمان، ولیعهد و رئیس شورای وزیران و امیر فیصل بن‌فرحان، وزیر امور خارجه عربستان سعودی، دیدار و گفت‌وگو داشتم.

وزیر امور خارجه بیان کرد: رایزنی‌های مفید و سازنده با محوریت توسعه روابط دوجانبه و آخرین تحولات منطقه انجام گرفت؛ همچنین بر ضرورت همکاری‌ها جهت توقف فوری جنایات جنگی رژیم صهیونیستی از جمله نسل‌کشی در غزه و تجاوز نظامی به لبنان، امدادرسانی سریع و کمک به آوارگان تاکید شد.  

عراقچی تاکید کرد: عزم جدی جمهوری اسلامی ایران و عربستان سعودی بر گسترش روابط و همکاری‌ها در عرصه‌های مختلف است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *