وزیر ورزش: دنبال برگزاری بازی با قطر در ازبکستان هستیم/ پیگیری‌های ساخت ورزشگاه جدید درحال انجام است

11:57 - 18 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۷۵۹۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
وزیر ورزش: دنبال برگزاری بازی با قطر در ازبکستان هستیم/ پیگیری‌های ساخت ورزشگاه جدید درحال انجام است
وزیر ورزش و جوانان با توجه به مخالفت قطری‌ها در جابه‌جایی محل بازی‌شان با ایران گفت احتمالاً دیدار شاگردان قلعه‌نویی با عنابی‌ها در امارات برگزار خواهد شد.

خبرگزاری میزان - احمد دنیامالی، وزیر ورزش و جوانان در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) هیئت دولت درباره محل برگزاری دیدار ایران - قطر اظهار داشت: در حال حاضر تیم ملی فوتبال در ازبکستان است و دنبال محل دیدار ایران و قطر نیز هستیم و البته بحث ما این است که در همان ازبکستان بچه‌ها باشند و بازی کنند. البته در همان روز تیم ملی ازبکستان بازی دارد و طبیعتا شاید شرایط فراهم نشود، اما پیگیری‌های لازم در حال انجام است که به زودی اعلام می‌شود.

وی همچنین درخصوص ساخت ورزشگاه جدید در جنوب تهران گفت: ساخت ورزشگاه جدید باید مراحلش در دولت طی شود و فعلا مصوباتی که قبلا بوده را پیگیری می‌کنیم و در این راستا گزارشی را به هیات دولت ارائه خواهیم داد و بعد از تائید هیات دولت باید پیگیری‌های بعدی را انجام دهیم.

دنیامالی یادآور شد: برای ساخت ورزشگاه جدید تهران که یک مجموعه بزرگ ورزشی است باید منابعش مشخص شود و بعد از آن برای انتخاب پیمانکار اقدام خواهد شد.

وی درپاسخ به سئوال دیگری درخصوص تخصیص بودجه برابر برای همه رشته‌های ورزشی نیز توضیح داد: بحث ما توسعه همه ورزش‌ها است و به طور طبیعی ورزش‌های المپیکی، برای ما خیلی مهمتر است با توجه به اینکه ۲ سال دیگر بازی‌های آسیایی ناگویای ژاپن را درپیش داریم، سعی می‌کنیم که رشته‌های دیگر را هم مورد توجه جدی قرار دهیم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *