اعلام آرای جدید کمیته استیناف فدراسیون فوتبال

9:42 - 18 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۷۵۴۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
اعلام آرای جدید کمیته استیناف فدراسیون فوتبال
کمیته استیناف فدراسیون فوتبال آرای خود را درباره پرونده‌های مطروحه صادر کرد.

خبرگزاری میزان - به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، آرای صادره به شرح زیر است:

*در رابطه با استیناف باشگاه فرهنگی ورزشی مس شهر بابک به طرفیت علیرضا ارجمندیان با وکالت سعیده اصغری نسبت به رأی کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال که به موجب آن تجدیدنظرخواه، به پرداخت مبلغ دو میلیارد و چهار میلیون و ۱۷۳ هزار ریال بابت اصل خواسته و پرداخت مبلغ ۷۶ میلیون و ۴۵۹ هزار و ۲۰۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق تجدیدنظرخوانده، محکوم شده است، با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید به عمل نیامده، مستنداً به ماده ۱۷ آئین دادرسی کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض، دادنامه صادره، عیناً تائید و اعلام می‌شود. این رأی قطعی است.

*در رابطه با استیناف باشگاه فرهنگی ورزشی مس شهر بابک به طرفیت پیمان نامور با وکالت محمد مسعودی فر نسبت به رأی کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال که به موجب آن، باشگاه فرهنگی ورزشی مس شهر بابک، به پرداخت مبلغ یک میلیارد و ۷۸۹ میلیون و ۱۷۳ هزار ریال بابت اصل خواسته و پرداخت مبلغ ۶۸ میلیون و ۲۵۶ هزار و ۹۵۰ ریال، بابت هزینه دادرسی در حق تجدیدنظرخوانده، محکوم شده است، با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید به عمل نیامده، مستنداً به ماده ۱۷ آئین دادرسی کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض، دادنامه صادره، عیناً تائید و اعلام می‌شود. این رأی قطعی است.

*در رابطه با استیناف باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان به طرفیت سهیلا بارفروشنده رودسری نسبت به رأی کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم بر محکومیت تجدیدنظرخواه به پرداخت مبلغ ۳۹۹ میلیون و ۲۸۰ هزار ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۳۰ میلیون و ۵۲۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان صادر شده نظر به اینکه خواهان به موجب لایحه تقدیمی اعلام داشته مبلغ ۸۰ میلیون ریال دیگر به حساب ایشان واریز گردیده لذا مبلغ محکوم به میزان ۳۱۹ هزار و ۲۸۰ ریال اصلاح و نیز هزینه دادرسی براساس محکوم به، مستنداً به ماده ۱۷ آئین دادرسی کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض، دادنامه صادره، تائید و اعلام می‌شود. این رأی قطعی است.

*در رابطه با استیناف باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان به طرفیت سید جلال عبدی با وکالت حسن جمشیدی نسبت به رأی کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال که به موجب آن تجدیدنظرخواه، به پرداخت مبلغ ۵ میلیارد و ۱۴۹ میلیون و ۶۰۰ هزارریال بابت اصل خواسته و پرداخت مبلغ ۱۱۲ میلیون و ۲۶۱ هزار و ۲۸۰ ریال بابت هزینه دادرسی، در حق تجدیدنظرخوانده، محکوم شده است، با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید به عمل نیامده، مستنداً به ماده ۱۷ آئین دادرسی کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض، دادنامه صادره، عیناً تائید و اعلام می‌شود. این رأی قطعی است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *