فردا؛ آخرین مهلت شرکت در مزایده چهار هزار میلیارد تومان کالا‌های اموال تملیکی

14:55 - 15 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۶۹۹۶
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
فردا؛ آخرین مهلت شرکت در مزایده چهار هزار میلیارد تومان کالا‌های اموال تملیکی
معاون بهره‌برداری و فروش اموال منقول سازمان اموال تملیکی با بیان اینکه فردا دوشنبه ۱۶ مهرماه آخرین فرصت شرکت در مزایده شماره ۲۸۳ این سازمان است، گفت: در این مزایده چهار هزار میلیارد تومان کالا‌های عرضه می‌شود.

خبرگزاری میزان - به گزارش شادا، سعید غلامی باغی اظهار کرد: مزایده ۲۸۳ یکی از بزرگترین مزایده‌های سراسری الکترونیکی اموال منقول این سازمان است که از روز دوشنبه ۹ مهر ماه شروع شد.

وی گفت: بالغ بر ۱۰۷ دستگاه خودروی سواری، ۲۳۲ دستگاه ماشین آلات راهسازی، ۵۰ دستگاه موتور سیکلت، چای و اقلامی همچون انواع لوازم خانگی، و کالا‌های سریع الفساد عرضه شده است. در مجموع اطلاعات و جزئیات حدود ۴ هزار میلیارد تومان کالا برای فروش در سامانه ستاد الکترونیکی دولت بارگذاری شد.

عضو هیئت مدیره و معاون بهره برداری و فروش اموال منقول سازمان اموال تملیکی با تاکید بر اینکه عمده اقلام عرضه شده در این مزایده، نیاز بخش تولید کشور محسوب می‌شود، بیان داشت: این کالا‌ها دارای مجوز از نهاد‌های ذی ربط هستند و برخی از آن‌ها به شرط صادرات به فروش می‌رسد و در این رابطه ودایع مناسب اخذ خواهد شد و در نهایت با تایید گمرک مبنی بر خروج کالا از کشور، ودایع به صاحبان کالا باز گردانده می‌شود.

غلامی باغی اعلام کرد: ودایع شرکت در مزایده الکترونیکی اموال منقول متناسب با شرایط به ۷ درصد ارزش پایه کالا کاهش یافته و علاقه مندان می‌توانند با واریز آن در مزایده شرکت کنند.

وی یادآور شد: همچنین ۵ دستگاه خودرو و سایر اموال منقول به ارزش پایه کارشناسی حدود ۴۰ میلیارد تومان به مزایده گذاشته شد.

عضو هیئت مدیره ومعاون بهره‌برداری و فروش اموال منقول سازمان اموال تملیکی تصریح کرد: علاقه‌مندان برای رویت کالا در مراکز استانی و ارائه پیشنهاد قیمتی خود تا فردا ۱۶ مهرماه فرصت خواهند داشت همچنین روز ۲۱ مهرماه از مزایده رمزگشایی و برندگان نهایی اعلام خواهند شد.

انتهای پیام/


برچسب ها: اموال تملیکی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *