۶۰ برابر عمر سازمان اموال تملیکی انبار ساماندهی شده است

9:51 - 22 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۸۱۵۲
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
۶۰ برابر عمر سازمان اموال تملیکی انبار ساماندهی شده است
عضو هیئت مدیره و معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: ۲۳۳ هزار متر مربع انبار ساماندهی شده و به‌عبارتی بطور میانگین ۶۰ برابر عمر سازمان انبار ساماندهی شده است.

خبرگزاری میزان - به گزارش سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، علی جمشیدی در گردهمایی سالانه مدیران ستادی و اجرایی سازمان از ۳۰ استان کشور برگزار شد، اظهار کرد: اقدامات بسیار خوبی در سازمان صورت گرفته که در تاریخ سازمان بی سابقه بوده است.

عضو هیئت مدیره و معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با بیان اینکه تا سال ۱۴۰۰ از ۴۳۰ هزار مترمربع انبار در اختیار سازمان فقط ۵۸ هزار مترمربع در تملک سازمان بود، افزود: ۲۳۳ هزار متر مربع انبار ساماندهی شده و به‌عبارتی بطور میانگین ۶۰ برابر عمر سازمان انبار ساماندهی شده است.

وی با اشاره به قفسه بندی انبار‌ها افزود: تا سال ۱۴۰۰ فقط ۲۵۰۰ مترمربع قفسه بندی صورت گرفته بود، اما در حال حاضر با مناقصه‌های جدید، ۶۴ هزار مترمربع اجرا یا در حال اجرا است.

جمشیدی با بیان اینکه آموزش سازمان به صورت فعال و بر اساس زمان بندی در حال انجام است خاطرنشان کرد: برای هررشته شغلی دو تا سه بار دوره آموزشی برگزار شده است.

عضو هیئت مدیره و معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با اشاره به اقدامات انجام شده از جمله تدوین آئین‌نامه مالی، معاملاتی، استخدامی و نظام پرداخت سازمان، اظهار داشت: آیین نامه مدونی تدوین و اتفاقات خوبی در همه حوزه‌ها تدارک دیده شده و اجرایی نیز شده اند.

وی با اشاره به افزایش بهره‌وری در سازمان گفت: طی دو سال اخیر بهروری سازمان بالای ۶۰ بوده است که حاصل تلاش همکاران تلاشگر بوده است.

جمشیدی با بیان اینکه پیاده سازی و استقرار سامانه سیات یک تکلیف قانونی بود که از ۱۰ سال قبل بر زمین مانده بود. تصریح کرد: استقرار کامل این سامانه تا پایان سال اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/


برچسب ها: اموال تملیکی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *