رئیس کل دادگستری استان مرکزی: مسئولین باید در راستای اعتلای اهداف انقلاب اسلامی و خدمت به مردم بکوشند

14:50 - 15 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۶۹۹۱
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری استان مرکزی: مسئولین باید در راستای اعتلای اهداف انقلاب اسلامی و خدمت به مردم بکوشند
رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت:مسئولین نظام اسلامی جهادگونه در راستای اعتلای اهداف نظام و انقلاب اسلامی و خدمت به مردم بکوشند.

خبرگزاری میزان- حجت‌الاسلام والمسلمین سعید جزائی، رئیس کل دادگستری استان مرکزی در دیدار با حسینی اصل، مدیر امور ایثارگران قوه قضاییه، با اشاره به مصادیق فرهنگ ایثار و شهادت در آیات قرآن کریم و روایات مختلف، ایثار را عالی‌ترین خصلت اخلاقی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و یادآوری ایثارگری رزمندگان را وظیفه مهم دانست و اظهار داشت: نسل‌های فعلی و آینده باید بدانند که امنیت، آرامش و سربلندی کشور مرهون رشادت ها، مجاهدت‌ها و جانفشانی‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران است.

 وی افزود: مسئولین نظام اسلامی همواره باید جایگاه خود را مرهون فداکاری و از جان گذشتگی این عزیزان دانسته و شبیه شهدای گرانقدر، جهادگونه در راستای اعتلای اهداف نظام و انقلاب اسلامی و خدمت به مردم بکوشند.

 رئیس کل دادگستری استان مرکزی با اشاره به نامگذاری سالن جلسات حوزه ریاست دادگستری کل استان مرکزی به نام شهید والامقام علیرضا رنجبری (از کارکنان دستگاه قضایی استان مرکزی)، عنوان داشت: در کنار مزین کردن ادارات به نام شهدا، راه و تفکر شهدای گرانقدر نیز باید در شیوه تفکر و اقدامات کارکنان ادارات نهادینه شود که این مهم باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

 حجت الاسلام والمسلمین جزائی خاطر نشان کرد: ۲۲۴ خانواده ایثارگر اعم از فرزندان معظم شهدا، جانبازان سرافراز، رزمندگان، برادر، خواهر و همسر شهید، فرزندان جانبازان و آزادگان سرافراز در دستگاه قضایی استان مرکزی مشغول به کار هستند که مایه مباهات دادگستری استان مرکزی محسوب می‌شوند. 

 سید محمود حسینی اصل، مدیر امور ایثارگران قوه قضاییه نیز در این دیدار بر حل مشکلات حقوقی و ارائه خدمات به جامعه ایثارگران به عنوان یک جامعه ارزشمند، در چارچوب قانون و عدالت تاکید کرد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *