سرپرست معاونت اجتماعی دادگستری سمنان از خانه کودک و نوجوان مقداد بازدید کرد

10:31 - 15 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۶۹۰۳
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
سرپرست معاونت اجتماعی دادگستری سمنان از خانه کودک و نوجوان مقداد بازدید کرد
سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان سمنان شبانه از خانه کودک و نوجوان مقداد شهرستان سمنان بازدید کرد و در یک نشست صمیمی با یکایک آنان، شنونده مطالب و مسائل بود.

خبرگزاری میزان- زین العابدین حسام، شبانه و به مدت قریب به ۳ ساعت از خانه کودک و نوجوان مقداد شهرستان سمنان (مرکز نگهداری نوجوانان بی سرپرست یا بَدسرپرست) بازدید کرد و در یک نشست صمیمی با یکایک آنان، شنونده مطالب و مسائل بود.

وی در حاشیه این بازدید که با همراهی مدیرکل بهزیستی سمنان و برخی دیگر از مسئولین مربوطه اتفاق افتاد، گفت: به طور کلی از مجموعه اقدامات قدردانی می‌شود، ولی در بازدید میدانی و گفت‌وگو با نوجوانان حاضر در این مرکز، دغدغه‌هایی شنیده شد که رفع نواقص وکمبود‌های موجود، مطالبه جدی ما از مسئولین ذیربط بوده و تسریع در رفع مشکلات نیز پیگیری می‌شود.

حسام در ادامه اظهار کرد: انتظار می‌رود، خیرین استان و دستگا ه‌ها اجرایی و خدمت رسان در کنار مسئولان این مراکز با بسیج توانمندی‌های موجود همراهی لازم را داشته باشند تا از استمرار آلام و نیازمندی‌های این افراد جلوگیری شود.

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان سمنان درخاتمه بیان کرد: این معاونت وظیفه دارد روند بازدید‌ها و نظارت‌های میدانی و پیگیری‌های لازم را در حوزه‌های مختلف تداوم بخشد تا کنترل آسیب‌های اجتماعی به بهترین وجه ممکن صورت پذیرد.

 تعدادی از نوجوانان این مرکز در مسابقات ورزشی موفق به کسب مدال‌های طلای کشوری شدند.

انتهای پیام/ 


برچسب ها: سمنان

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *