نویدکیا: این ۲ هفته واقعاً باور کردنی نبود/ بهانه نمی‌آورم که باشگاه و بازیکنانم را زیر سوال ببرم

20:41 - 13 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۶۶۶۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
نویدکیا: این ۲ هفته واقعاً باور کردنی نبود/ بهانه نمی‌آورم که باشگاه و بازیکنانم را زیر سوال ببرم
سرمربی مس رفسنجان گفت: نمی‌خواهم بهانه بیاورم که چه اتفاقاتی افتاده و بخواهم باشگاه و بازیکنانم را زیر سوال ببرم.

خبرگزاری میزان - محرم نویدکیا در نشست خبری پس از دیدار دو تیم مس رفسنجان و شمس آذر قزوین، اظهار داشت: هم بازی قبلی و هم در این بازی، کمی باورش سخت است که از این همه موقعیت نتوانستیم استفاده کنیم و متاسفانه بازی را از دست دادیم.

وی افزود: در این ۲ هفته واقعاً باور کردنی نبود این همه موقعیت تبدیل به گل نشود. مخصوصا این بازی که بدون موقعیت (برای حریف) باختیم. فقط یک موقعیت اواخر بازی آن هم به خاطر فشار بیش از حدی که آوردیم روی ضدحمله داشتند. فقط می‌توانم بگویم شرمنده هواداران هستیم و مسئولیتش با من است.

سرمربی مس رفسنجان ادامه داد: نمی‌خواهم بهانه بیاورم که چه اتفاقاتی افتاده و بخواهم باشگاه و بازیکنانم را زیر سوال ببرم. وظیفه من است که از همه معذرت خواهی کنم. مسئولیت کامل با من است و من باید جوابگو باشم. شاید نتوانستم تیم را به خوبی آماده کنم. شاید به خاطر تغییراتی که داشتیم، آنطور که دلم می‌خواست بازیکنانم به بلوغ تاکتیکی که باید می‌رسیدند نرسیدند.

وی افزود: هواداران شعار دادند و حق دارند. فردا یک جلسه خیلی خوب خواهیم داشت تا تصمیم خوبی بگیریم که خدای ناکرده تیم بیشتر از این ضرر نکند. امیدوارم بتوانیم مسیرمان را بهتر و قوی‌تر ادامه بدهیم.

نویدکیا درخصوص اینکه آیا مس رفسنجان در بحران است، گفت: بحران نمی‌توان گفت. زمانی شما پشت سر هم بد بازی می‌کنید و این اتفاقات برایتان می‌افتد. می‌توانید بگویید تیم وارد بحران شده، چون از نظر روحی-روانی و تاکتیکی بد هستند. تیمی که می‌تواند چه در این بازی و چه در بازی قبلی، ۶-۵ موقعیت خیلی خوب ایجاد کند پس تیمی نیست که وارد بحران شده باشد. بااینحال باید قبول کنیم که نیاز به امتیازگیری داریم. در غیر این صورت باید فکری اساسی کنیم.

سرمربی مس رفسنجان درمورد اینکه مس رفسنجان از ۱۸ امتیاز اخیر تنها ۵ امتیاز گرفته و هوادارانش نسبت به شرایط موجود معترض هستند، عنوان کرد: به آن‌ها حق می‌دهم و کاملا منطقی است، ولی اگر بخواهم در مورد مشکلاتی که از اول فصل پیش امده حرف بزنم، غیر از اینکه باشگاه را زیرسوال ببرم چیز دیگری نیست. برای همین گفتم مسئولیت همه این اتفاقات با من است.

وی در پاسخ به این موضوع که اعلام کرده بود لیست من کامل جذب شده، گفت: نه، نگفتم لیست من را کامل گرفتند. گفتم همه این بازیکنان را من گرفتم و مسئولیت‌شان با من است. خیلی از بازیکنان را دلم می‌خواست بگیریم که اینجا نمی‌آمدند و نیامدند. اگر یادتان باشد گفتم شرایط اقتصادی ما جوری نبود که آنطور که دلمان می‌خواهد بازیکن بگیریم.

نویدکیا ادامه داد: سعی کردیم به اندازه پولی که داریم بازیکن بگیریم، ولی همه این بازیکنان را من گرفتم و مسئولیت همه آن‌ها با من است. اگر بخواهم در مورد مشکلات موجود حرف بزنم به غیر از این که باشگاه را زیر سوال ببرم نتیجه‌ای ندارد. هرکجا کار کردم چه در سپاهان و چه اینجا، سعی کردم آدمی نباشم که مدام بهانه بیاورم به این دلیل و به آن دلیل یا اینجا این اتفاق افتاد و آنجا این اتفاق افتاد.

وی افزود:، چون این‌ها غیر از اینکه شخصیت تیم و باشگاه را زیر سوال ببرد کار دیگری نمی‌کند. اگر مسئولیت همه چیز را قبول می‌کنم باید در مورد عیب و ایرادت موجود هم با باشگاه صحبت کنیم تا به جمع بندی برسیم. یا با هم مسیر را ادامه می‌دهیم یا اگر نتوانستیم با هم کنار بیاییم بهتر است تصمیم دیگری بگیریم. فکر نکنید آدمی هستم که، چون قرارداد دارم، کسی اعتراض کند یا ناراحتی پیش بیاید یا تیم نتیجه نگیرد، اینجا مانده‌ام که پول بگیرم.

نویدکیا تصریح کرد: هرچقدر در این فوتبال باشم و حتی اگر قرارداد ۳ ساله با یک باشگاه داشته باشم، اگر روزی حتی در بهترین شرایط دلشان نخواهد با من کار کنند، به اندازه زمانی که کار کردم حقوقم را می‌گیرم و خداحافظی می‌کنم می‌روم. اینطور نیستم که آنقدر بمانم تا من را بیرون کنند، بعد بروم بگویم ۲ سال دیگر قرارداد دارم و باید پولم را بدهید. من این پول‌ها را به زن و بچه‌ام نمی‌دهم که بخورند! اگر فکر کنم نمی‌توانم کار کنم سعی می‌کنیم محترمانه جدا شویم تا اتفاقی نیفتد. اگر هم به جمع بندی رسیدیم که مشکلات‌مان را حل کنیم، مسیرمان ادامه می‌دهیم.

سرمربی مس رفسنجان گفت: بعد از بازی با چادرملو روی سکو‌ها این بحث مطرح شده که فلانی را تشویق نکنید. باشگاه دلش می‌خواهد تیم به رفسنجان بیاید، ولی فلانی نمی‌گذارد! این بحث‌ها هیچ کمکی به تیم‌تان و تیم‌مان نمی‌کند. جز اینکه تیم را وارد بحران‌هایی که می‌کند که سال قبل هم دچارش شد، هیچ کمکی نمی‌کند. خیلی شفاف گفتم فردا جلسه‌ای داریم، اگر توانستیم سر مسائل و اتفاقاتی که از شروع کار رخ داده به جمع بندی برسیم ادامه می‌دهیم.

وی افزود: اتفاقات یکی دوتا نیستند. خیلی هم خوب نیست درموردش حرف بزنم. بار‌ها گفته‌ام و بازهم تکرار می‌کنم. تمام مسئولیت این تیم با من است. تا به حال نتیجه نگرفته‌ام و از همه هواداران معذرت خواهی می‌کنم. دلم می‌خواهد با ابشگاه به جمع بندی درستی برسیم که هر تصمیمی می‌گیریم به صلاح تیم باشد.

نویدکیا در مورد اینکه باشگاه سپاهان با مورایس به مشکل برخورده و شایعاتی مطرح شده که این باشگاه می‌خواهد با او وارد مذاکره شود، عنوان کرد: اصلا چنین چیزی وجود ندارد.

وی با اشاره به بحثی که در سوال قبلی مطرح شد، عنوان کرد: اینکه چنین حرف‌هایی از داخل یک باشگاه بیرون می‌آید اصلا خوب نیست. شاید من مشکلات زیادی داشتم، اما درموردش با هیچکس حرف نزدم. باشگاه هم باید بداند که شاید خیلی از مشکلات بین ما باشد.

سرمربی مس رفسنجان درمورد اینکه تمرین را تعطیل کرده و این اتفاق نشان می‌دهد رابطه شکرآب است، گفت: اینطور نبوده که من بخواهم تمرین را تعطیل کنم. به هرحال مشکلات بود و من سعی کردم مدیریت کنم که وقتی بچه‌ها ناراحت هستند با یک روز تمرین نکردن به آن‌ها استراحت بدهم تا فردا دوباره بتوانیم کارمان را انجام بدهیم.

وی ادامه داد: این نیست که من بخواهم تمرین را تعطیل کنم. مشکلات وجود دارند و هیچ بحثی هم درموردش نیست. ان‌شاالله فردا به یک جمع بندی خوب برسیم که همه بتوانند در آینده از تیم‌شان لذت ببرند.

نویدکیا درمورد تعویض کوفی شولز، گفت: مقداری بحث‌های تاکتیکی بود. مقداری هم به خاطر اینکه نیمه اول با کیفیت خیلی خوبی بازی کرد و یکی از بهترین بازیکنان ما بود. در نیمه دوم خسته شد، چون بازی‌های اول است که فیکس بازی می‌کند و طبیعی است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *