سخنگوی دولت: ایران همواره مواضع صلح‌طلبانه داشته است/ شناور بودن ساعات کاری ادارات از ۷ تا ۹ صبح

12:02 - 11 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۶۳۳۲
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
سخنگوی دولت: ایران همواره مواضع صلح‌طلبانه داشته است/ شناور بودن ساعات کاری ادارات از ۷ تا ۹ صبح
سخنگوی دولت با بیان اینکه ایران همواره مواضع صلح طلبانه داشته است گفت: چنانچه فردی پایش را از گلیم خود درازتر کند مطمئن باشید که انقدر مردم دلیری داریم که تا پای جان مقابل دشمن خواهند ایستاد.

خبرگزاری میزان - فاطمه مهاجری امروز چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ در حاشیه جلسه هیئت دولت و در جمع خبرنگاران گفت: ملت ایران مطمئن باشند که همه اتفاقات شب گذشته در راستای دفاع مشروع و بر اساس پروتکل‌های بین المللی شکل گرفته است. ایران همواره مواضع صلح طلبانه داشته، اما چنانچه فردی پایش را از گلیم خود درازتر و خدای نکرده خدشه‌ای به ساحت جمهوری اسلامی ایران وارد کند مطمئن باشید که انقدر مردم دلیری داریم که تا پای جان مقابل دشمن خواهند ایستاد.  

وی از انتصاب حسن فرطوسی زاده به عنوان دبیرکلی کمیسیون ملی یونسکو خبر داد و گفت: این عنوان از این جهت حائز اهمیت است که باید جریان فرهنگی ویژه‌ای در کشور رقم زده شود، دبیر کل محترم منتصب شده، به جهت تسلطی که به چندین زبان مختلف دارد می‌تواند از اشتراک زبانی خود به نحو شایسته‌ای بهره‌مند شود.

سخنگوی دولت گفت: نکته بعدی انتصاب هادی حق‌شناس به عنوان استاندار گیلان است که امیدواریم در راستای میثاق دولت چهاردهم که همانا وفاق در حوزه‌های مختلف، چون وفاق با مردم، وفاق با محیط زیست، وفاق با صنعت و وفاق باهمه حوزه‌هاست گام بردارد.

مهاجری ادامه داد: ساعات کاری ادارات از ۷ تا ۹ صبح شناور است، در جلسه امروز هیئت دولت همچنین چند مصوبه تایید شد و چند مصوبه دیگر نیز به کمیسیون‌های مربوطه برگشت خورد.

وی گفت: مجوز مذاکره پاراف و امضا موقت اصلاحیه موافقت‌نامه تشویق حمایت و تضمین سرمایه‌گذاری بین کشور‌های عضو سازمان همکاری‌های اسلامی نیز تصویب شد.


انتهای پیام/


برچسب ها: وعده صادق 2

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *