قدردانی نمایندگان مجلس از سپاه پاسداران برای وعده صادق (۲)

11:22 - 11 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۶۳۱۴
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
قدردانی نمایندگان مجلس از سپاه پاسداران برای وعده صادق (۲)
نمایندگان مجلس در صحن علنی از حمله مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به نقاط نظامی رژیم جعلی صهیونیستی قدردانی کردند.

خبرگزاری میزان - به گزارش خانه ملت، نمایندگان مجلس در نشست علنی امروز (چهارشنبه، ۱۱ مهر ماه) مجلس شورای اسلامی از حمله مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که شب گذشته در دفاع از مردم مظلوم غزه، لبنان و فلسطین و انتقام سخت به خاطر به شهادت رساندن فرماندهان و نیرو‌های حزب الله لبنان و اسماعیل هنیه، برخی نقاط نظامی رژیم جعلی صهیونیستی را هدف موشک قرار دادند قدردانی کردند.

پاسخ رژیم صهیونیستی به حمله سپاه برابر با خاک یکسان شدن تل اویو و حیفا خواهد بود

مصطفی نخعی ضمن تبریک و تشکر از شورای عالی امنیت ملی، نیرو‌های مسلح به ویژه سپاه مقتدر انقلاب اسلامی، گفت: حمله‌ای که شب گذشته اتفاق افتاد دفاع مشروع ما در پاسخ به نقض حاکمیت جمهوری اسلامی ایران و خونخواهی از فرماندهان، رهبران مقاومت و مردم مظلوم غزه، لبنان و یمن و کودکان و زنان مظلوم این منطقه بود.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما برابر با اصول اخلاقی که همیشه به آن پایبند بودیم و هستیم فقط مراکز نظامی، عملیاتی و برنامه ریزی فتنه این رژیم جعلی را هدف قرار دادیم، اگر دشمن دست از پا خطا کند همان طور که رهبر معظم انقلاب در گذشته فرموده اند این بار تل آویو و حیفا را با خاک یکسان خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: کشور در حال حاضر در شرایط خاصی قرار دارد و همه نیرو‌های سیاسی باید در برابر دشمن یکصدا از منافع ملی کشورمان دفاع کنند که در این زمینه نیاز به همبستگی و وفاق ملی در داخل کشور داریم.

دشمن بداند این حمله هنوز از علائم سحر است

محمدتقی نقدعلی در قدردانی از حمله شب گذشته سپاه به سرزمین‌های اشغال شده توسط رژیم صهیونیستی، گفت: نصر من الله وفتح قریب وبشر المؤمنین، به مقام معظم رهبری، امام و، ولی جامعه که با اقتدار مدیریت کردند و افتخار آفریدند تبریک عرض می‌کنیم، اقدام قهرمانانه و به جای سپاه قهرمان و نیرو‌های نظامی که به این فرموده حضرت علی (ع) جامه عمل پوشاندند. «و اللّه لا أکون کالضّبع تنام على طول اللّدْم حتّى یصل إلیْها طالب‌ها و یخْتل‌ها راصدها».

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس تاکید کرد: دشمنان باید بدانند این هنوز به معنای این است که باش تا صبح دولتت بدمد و این هنوز از علائم سحر است.

رژیم صهیونیستی اگر جرات دارد تا آخر بماند

احمد بیگدلی ضمن تقدیر و تشکر از سپاه پاسداران فداکار و جان بر کف، سران سه قوه و تمام مسلمانان جهان به ویژه رهبر معظم انقلاب، گفت: نتانیاهوی جنایتکار بداند این گوشه‌ای از عکس العمل این عزیزان بود که مدافع مظلومان هستند، رژیم صهیونیستی اگر راست می‌گوید و جرأت دارد تا آخر بماند.

سیدجلیل میرمحمدی نماینده مردم تفت و میبد در مجلس با تشکر از اقدام سپاه پاسداران در حملات موشکی به اسرائیل، گفت: به رهبری عزیز، ملت ایران و مظلومان و مستضعفان جهان تبریک می‌گویم؛ پاسخ قاطع و دندان شکن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دل مردم را شاد کرد، خداوند دل سپاه را شاد کند؛ دشمن نا به کار و اسرائیل خونخوار بدانند اگر بخواهند کوچک‌ترین تعرضی داشته باشند با پاسخ ویرانگر سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی ایران مواجه خواهد شد.

محسن زنگنه نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: از اقدام دلاور مردان و فرماندهان عزیز و شجاع و بصیر سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی و ستاد مشترک صمیمانه تشکر می‌کنم، این اقدام بار دیگر اثبات کرد که بصیرت، آگاهی و صبر مومنان و عقلانیت انقلابی به طور قطع در برابر ترور‌های کور، شاخ و شانه کشیدن‌های بی حاصل، رژیم صهیونیستی می‌تواند کشتی نظام اسلامی را به سر منزل مقصود برساند.

ولی الله بیاتی نماینده مردم تفرش و آشتیان در مجلس شورای اسلامی گفت: اقدام سپاه پاسداران در حملات موشکی به اسرائیل نشان داد که دنیا تا چه اندازه از رژیم صهیونیستی متنفر هستند و جشن مردم ما نیز حاکی از اقدام به موقع سپاه پاسداران بود.

مرتضی محمودی نماینده مردم تهران در مجلس گفت: شب گذشته همه دیدند میدان مانند گذشته در دستان نیرو‌های انقلاب و جبهه مقاومت است و این گوشه‌ای از توان جمهوری اسلامی بود و چنانچه کوچک‌ترین گزندی بخواهند به ما داشته باشند سخت‌ترین جواب را خواهیم داد.

حمله سپاه به نقاط نظامی رژیم صهیونیستی قطره‌ای از اقیانوس توانمندی‌های ایران بود

سلمان اسحاقی ضمن تقدیر از اقدام مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: این اقدام باعث شادی دل‌های مسلمانان جهان شد، پاسخ ایران یک قطره از اقیانوس توانمندی‌های آن بود که اگر جرعه‌ای بیشتر رژیم صهیونیستی طلب کند پس از پاسخ مجدد ایران، اثری از رژیم صهیونیستی نخواهیم داشت بنابراین آمریکا قلاده سگ هار خود را محکم کند تا صاحبش به خطر نیافتد.

نماینده مردم قائنات و زیرکوه در مجلس یادآور شد:، اما متاسفم برای ساکنان و سربازان رژیم صهیونیستی که در زمان فرار فرماندهانشان فراموش خواهند شد بنابراین آن‌ها باید شنا کردن در دریای مدیترانه را آموخته باشند.

محمدصالح جوکار، نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی گفت: این اقدام سپاه پاسداران نشان از قدرت ملت ایران بود و باعث خوشحالی مردم منطقه و باعث خوشحالی و کشورمان شد و شادی روح محور مقاومت را داشت. این اقدام یک تهدید جدی برای کفار، رژیم صهیونیستی و آمریکایی‌ها بود که اگر بخواهند نسبت به ملت ایران تهدیدی ایجاد کنند آمادگی لازم برای از بین بردن آن‌ها را داشته‌ایم و باید مواظب باشند که دست از پا خطا نکنند.

جواد نیک بین، نماینده کاشمر در مجلس شورای اسلامی در خصوص اقدام موشکی سپاه پاسداران گفت: بدانید این ۲۰۰ موشک قسمتی از توان نظامی ما است، دشمنان و رژیم صهیونیستی باید بدانند که اگر دست از پا خطا کنند منافع آن‌ها را از بین خواهیم برد. در روزگاری که حتی سیم خاردار نداشتیم در مقابل امریکا و اذناب آن‌ها ایستادیم و امروز که فقط موشک نداریم! بلکه بمب اتمی به نام جبهه مقاومت داریم.

وی افزود: دشمن اگر بخواهد به ایران دست درازی کند، دستش را قطع می‌کنیم. به امریکایی‌ها عرض می‌کنم که هرچه زودتر منقطه را ترک کنید، شاید فردا دیر باشد، با دم شیر بازی نکنید، این پیروزی جبهه مقاومت بوده است و تنها از آن ایران نیست، موشک‌های ایران قالیباف‌ها و حاجی زاده‌ها و بزرگان کشور هستند.

امیر حسین ثابتی، نماینده تهران گفت: در خصوص پیروزی عملیات غرور آفرین سپاه پاسداران گفت: این عملیات غرور آفرین را خدمت نیرو‌های نظامی تبریک می‌گویم، این‌ها نوید دهنده جهان جدید و نظم جدیدی است که ان شاءالله همه عمر داشته باشیم و آن را ببینیم و آن هم دنیایی بدون رژیم صهیونیستی باشد.

احمد فاطمی، نماینده مردم بابل در خصوص پیروزی عملیات غرور آفرین سپاه پاسداران گفت: این عملیات غرور آفرین سپاه پاسداران را خدمت مقام معظم رهبری، سران قوا و جبهه مقاومت تبریک عرض می‌کنم، با این عملیات دل مردم کشورمان و مسلمانان جهان شاد شد، این عملیات نشان داد که خانه صهیونیست‌ها از خانه عنکبوت سست‌تر است و یک گام به نابودی رژیم صهیونیستی نزدیک شده ایم.

آمریکایی‌ها و اسراییل بدانند که اگر شروع کنند، شروع سختی را خواهند دید

فضل الله رنجبر، نماینده مردم کرمانشاه در خصوص پیروزی عملیات غرور آفرین سپاه پاسداران گفت: با این اقدام سپاه پاسداران دل رهبر انقلاب و مردم شاد شد و همچنین روح شهیدان مقاومت سیدحسن نصرالله، هنیه و حاج قاسم شاد شد. آمریکایی‌ها و اسراییل بدانند که این اقدام اعلام تذکر و اخطاری بود که اگر شروع کنند، شروع سختی را خواهند دید.

مالک شریعتی نیاسر، نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس ضمن تشکر از اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در انجام عملیات وعده صادق ۲ گفت: یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی به ویژه شهدای مدافع حرم و شهدای موشکی را گرامی می‌داریم. باید نعمت رهبری را شکر کنیم و برای انسجام و وحدت داخلی‌مان سجده شکر بجای آوریم.

نماینده مردم تهران افزود: از شورای عالی امنیت ملی کشور به ویژه رییس این شورا، رییس جمهور کشور، سپاه انقلابی به واسطه این اقدام ویژه انقلابی و برق‌آسا تشکر و قدردانی می‌کنیم. قدردان شور انقلابی مردم که مطالبه می‌کردند و با مسئولان همراهی داشتند، هم هستیم. البته نمی‌توانیم حسرت خودمان را از اینکه امروز سخنرانی شهید بزرگوار سیدحسن نصرالله را بشنویم، را ابراز نکنیم.

وی در پایان گفت: به رژیم صهیونیستی و امریکا هم هشدار می‌دهیم که اگر دست به اقدامی بزنند تمام منافع نظامی، امنیتی و اقتصادی آن‌ها را در سراسر منطقه اهداف مشروع و در بانک اهداف نیرو‌های مسلح جبهه مقاومت، به ویژه نیرو‌های مسلح ما خواهد بود.

وعده صادق ۲ پاسخی به کشتار مردم توسط رژیم غاصب صهیونیستی است

سیدسلمان ذاکر، نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: عملیات وعده صادق ۲ پاسخی به کشتار مردم توسط رژیم غاصب صهیونیستی و در پاسخ به تجاوز و نقض قوانین و مقررات بین‌المللی و همچنین ترور رزمندگان اسلام و حزب الله، در راس آن‌ها سیدحسن نصرالله، اسماعیل هنیه، سردار سلیمانی و دهه‌ها شهید دیگر از حزب الله و رزمندگان دیگر بود. از اقدام موشک باران سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی بر اسراییل جنایتکار تقدیر و تشکر می‌کنیم.

وای به حال اسراییل اگر دست از پا خطا کند

محمد قسیم عثمانی، نماینده بوکان در مجلس شورای اسلامی در تشکر از نیرو‌های مسلح کشور برای انجام عملیات وعده صادق ۲ گفت: سلام بر سپاه عزیز، سلام بر امام خامنه ای، سلام بر ملت ایران و همه ملت‌های آزاده جهان؛ دیشب کاسه صبر مردم ایران به سر آمد و خون خواهی شهدای حماس و حزب الله به صورت مقدماتی انجام شد. وای به حال اسراییل اگر دست از پا خطا کند که در این صورت به نحوی عمل خواهیم کرد که همه جهانیان بدانند ایران کیست؟ جمهوری اسلامی ایران کجاست؟ و ملت ایران چه شجاعت و مقاومتی دارند.

عثمانی در ادامه گفت: دیشب ایران ما، ایران واقعی بود، خودمان بودیم و هر وقت خودمان بودیم موفق بوده و هیچ قدرتی نتوانسته و نخواهد توانست به ما دست درازی یا تجاوز کند و منافع ما را تهدید کند. بیایید همیشه اینگونه باشیم، خودمان باشیم، ولایت مدار و در مسیر حق و الله حرکت کنیم که کمک، نوید و وعده خداوند عملیاتی خواهد شد.

درحال تکمیل...



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *