شیخ نعیم قاسم: نیروهای مقاومت آماده مقابله با یورش زمینی هستند/ اسرائیل نمی‌تواند توان نظامی ما را نابود کند

12:32 - 09 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۵۸۵۴
شیخ نعیم قاسم: نیروهای مقاومت آماده مقابله با یورش زمینی هستند/ اسرائیل نمی‌تواند توان نظامی ما را نابود کند
معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنرانی خود گفت که نیروهای مقاومت آماده مقابله با یورش زمینی رژیم صهیونیستی هستند و این رژیم نمی‌تواند توان نظامی مقاومت را نابود کند.

خبرگزاری میزان - شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان، امروز دوشنبه، ۹ مهر، سخنرانی کرد.

نعیم قاسم گفت: در تاریک‌ترین و غم‌انگیزترین لحظات زندگی‌ام برای شما می‌گویم که ما یک برادر، یک عاشق و یک پدر، سید‌حسن نصرالله را از دست دادیم.

وی اولویت شهید سیدحسن نصرالله را قدس شریف در چارچوب وحدت عربی و اسلامی توصیف و تاکید کرد: سیدحس نصرالله عاشق مجاهدانی بود که هر چه داشتند در راه خدا بخشیدند.

مسیر مقاومت ادامه دارد

معاون دبیرکل حزب‌الله یادآور شد: سیدحسن نصرالله مورد علاقه توده‎ها، دوستداران آزادی و فلسطین و همه کسانی است که امیدوارند این کشور را از ظلم صهیونیست‎‌ها رهایی بخشند و قدرت استکبار آمریکایی-‌صهیونیستی را بشکنند.

نعیم قاسم تاکید کرد: راه سیدحسن نصرالله ادامه دارد و حزب‎الله به اهداف خود ادامه می‎دهد.

اسرائیل به اهداف خود نمی‌رسد

وی یادآور شد: اسرائیل به سرزمین‌های لبنان و غیرنظامیان حمله می‌کند و با حمایت آمریکا با تمام توانش دست به کشتار می‌زند.

معاون دبیرکل حزب‌الله تاکید کرد: اگر «اسرائیل» معتقد است که عزم وحشیانه‎اش به هدفش می‌رسد، توهم است.

نعیم قاسم با بیان اینکه کشتار و دیگر جنایات صهیونیست‌ها کوه‌ها را تکان می‌داد، اما ما ادامه می‌دهیم و ثابت‎قدم هستیم، گفت:مسیر مقاومت ادامه دارد و حزب‎الله به اهداف و میدان جهاد خود ادامه می‌دهد.

معاون دبیرکل حزب‌الله با اشاره به اینکه نظام رهبری با دقتی که سیدحسن نصرالله ایجاد کرده است ادامه دارد، بیان کرد: ما به حمایت از غزه در دفاع از فلسطین ادامه خواهیم داد.

از مواضع خود عقب نمی‌نشینیم

وی بیان کرد: برخی از ما به شهادت رسیدیم و برخی دیگر پیروزی را خواهند دید، ما اهل جهاد، صبر و پایداری هستیم، می‌کشیم و کشته می‌شویم.

این مقام ارشد حزب‌الله با یادآوری اینکه مسیری که جناب سیدحسن نصرالله ایجاد کرد ادامه خواهد داشت و حزب‎الله ادامه خواهد داشت، تاکید کرد: با وجود فقدان شماری از رهبران و دبیرکل حزب‌‎الله لبنان هرگز حتی یک وجب از مواضع خود عقب نمی‌نشینیم و درگیری با دشمن اسرائیلی را ادامه می‌دهیم.

شیخ نعیم قاسم گفت: ارتش اسرائیلی دیروز اعتراف کرد یک میلیون نفر به خاطر یک موشک در مخفیگاه بوده‌اند، می‌دانیم نبرد طولانی است و گزینه‌ها در مقابل ما باز هستند.

در برابر اسرائیل آماده‌ایم

معاون دبیرکل حزب‌الله تصریح کرد: اگر اسرائیل تصمیم ورود زمینی دارد نیروهای مقاومت آماده مقابله با یورش زمینی هستند؛ آماده‌ایم و خودمان را تجهیز کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه دشمن در دو مسیر حرکت می‌کند؛ حمله به نیروهای مقاومت و حمله به روستاها و شهروندان برای ایجاد شکاف بین مردم و مقاومت، تاکید کرد کادر خود را جایگزین می‌کنیم و اسرائیل نمی‌تواند توان نظامی ما را نابود کند؛ قدرت ما مستحکم است.

این مقام ارشد حزب‌الله با اشاره به اینکه وقتی رهبر یا فرمانده‌ای دچار جراحت یا مصیبت شد آمادگی جایگزینی آن را داریم، گفت: در نزدیک‌ترین زمان دبیرکل حزب‎الله را انتخاب خواهیم کرد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *