گفت‌وگو|

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس: ترور سیدحسن نصرالله نشانه‌‌ای روشن از نابودی رژیم صهیونیستی است

8:00 - 09 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۵۶۸۷
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس: ترور سیدحسن نصرالله نشانه‌‌ای روشن از نابودی رژیم صهیونیستی است
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه ترور شهید سیدحسن نصرالله نشانه‌‌ای روشن بر نابودی رژیم صهیونیستی است گفت: رژیم صهیونیستی بزدلانه دبیرکل حزب الله لبنان را برای تامین امنیت سرزمین‌های اشغالی به شهادت رساند، اما امروز شاهد یک جوششی در کشور و منطقه هستیم که باعث تضمین و تسریع روند نابودی رژیم صهیونیستی خواهد شد.

ابراهیم رضایی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در لبنان و شهادت سیدحسن نصرالله اظهار داشت: اقدامات جنایتکارانه بنیامین نتانیاهو «نخست وزیر رژیم جعلی صهیونیستی» تلاشی برای نمردن است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس بیان کرد: رژیم صهیونیستی به مثابه بیماری است که به تب ۵۰ درجه و توهم دچار شده است و دیوانه‌وار دست به جنایت‌هایی می‌زند تا جلوی نابودی‌اش را بگیرد.

وی با تاکید بر اینکه ترور شهید سیدحسن نصرالله نشانه‌‌ای روشنی بر نابودی رژیم صهیونیستی است افزود: این رژیم از عملیات طوفان الاقصی تا به امروز لطمات زیادی را متحمل شده، ابهت ارتش آن فروریخته است و به تنهایی قادر به تامین امنیت سرزمین‌های اشغالی نیست.

رضایی اظهار کرد: رژیم صهیونیستی با کمک‌های غرب و به ویژه امریکایی‌ها که به حیات منحوس خود ادامه می‌دهد و تبدیل به یک پادگان نظامی و امنیتی شده است.

نماینده مردم دشتستان در مجلس دوازدهم گفت: رژیم صهیونیستی همچون بیماری مبتلا به سرطان است که به شیمی‌درمانی روی آورده تا مرگ خود را به تعویق بیاندازد.

وی با بیان اینکه شهادت سیدحسن نصرالله خسارت بسیار بزرگی برای جبهه مقاومت است اظهار کرد: رژیم صهیونیستی از سر استیصال و بزدلانه شهید نصرالله را برای تامین امنیت سرزمین‌های اشغالی به شهادت رساند، اما از آنجا که شهادت این شهید بزرگوار عزم مجاهدان را برای نابودی این رژیم دوچندان کرده است امروز شاهد یک جوششی در کشور و منطقه هستیم و انتظار داریم روند نابودی رژیم صهیونیستی تضمین و تسریع شود.

انتهای پیام/


برچسب ها: سید حسن نصرالله

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *