پیام تسلیت عراقچی به‌مناسبت شهادت سیدحسن نصرالله

17:24 - 07 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۵۵۱۰
پیام تسلیت عراقچی به‌مناسبت شهادت سیدحسن نصرالله
وزیر امور خارجه ضمن تسلیت شهادت سیدحسن نصرالله، تاکید کرد که اشغالگران باید با وحشت نظاره‌گر تاثیر خون دبیرکل شهید حزب‌الله لبنان بر گسترش بیش از پیش مقاومت باشند.

خبرگزاری میزان - سیدعباس عراقچی، وزیر امور خارجه پیامی را به‌مناسبت شهادت سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان منتشر کرد.

عراقچی نوشت: 

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلا

سیدحسن نصرالله، سید مقاومت و فخر امت اسلامی، به خیل شهیدان راه شرافت و ایستادگی در برابر ظلم و جنایت اشغالگران آدم‌کش پیوست. این اولین‌بار نیست که رژیم صهیونیستی رهبران و فرماندهان حزب‌الله را به شهادت می‌رساند، ولی شجره طیبه مقاومت از حیات و رشد بازنمی‌ایستد.

در مکتب اسلام، «شهادت» خود شاهدی است بر حقانیت آرمان و انگیزه‌ای است برای ادامه مسیر و محرکی است برای جذب مجاهدان. ندیدند که خون شهید سید عباس موسوی چگونه باعث تحکیم بیشتر حزب‌الله شد؟ اکنون باید با وحشت نظاره‌گر تاثیر خون سیدحسن نصرالله بر گسترش بیش از پیش مقاومت باشند. شهادت گوارایش باد و رهش پر رهرو. 

اینجانب شهادت سید مقاومت و جمعی از یارانش به‌دست رژیم سفاک و منفور صهیونیستی را به مقام معظم رهبری، امت اسلامی و مردم منطقه، مردم مقاوم و فهیم لبنان و ایران و همه اجزا و ارکان محور مقاومت تبریک و تسلیت عرض می‌کنم. بی‌تردید خون پاک شهدای مقاومت زمینه‌ساز پیروزی نهایی و آزادی قدس شریف از لوث جنایتکاران صهیونیست خواهد بود؛ انشاالله. 

وَمَا النَّصْرُ إِلاَّ مِنْ عِندِ اللّهِ الْعَزِیزِ الْحَکِیم

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *