روزهای سیاه شیاطین‌سرخ/ تن‌هاخ: در ناکامی‌های منچستر مقصر هستم

16:15 - 07 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۵۴۹۴
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
روزهای سیاه شیاطین‌سرخ/ تن‌هاخ: در ناکامی‌های منچستر مقصر هستم
تیم منچستر یونایتد رتبه خوبی در جدول ندارد و فردا باید در لیگ برتر به مصاف تاتنهام برود.

خبرگزاری میزان - منچستریونایتد از ابتدای لیگ تا به هفته پنجم با کسب ۲ پیروزی، ۲ شکست و یک تساوی با ۷ امتیاز در رده یازدهم جدول قرار گرفته است؛ جایگاهی که به هیچ عنوان در شان شیاطین سرخ نبوده و نخواهد بود. تن هاخ از زمان سرمربیگری خود اتفاقات زیادی را در باشگاه رقم زد از جمله لجبازی با فوق ستاره جهان تا به قهقرا کشاندن منچستر در لیگ برتر. با این وجود عواملی بوده که نتاییج سینوسی او را پوشش دهد از جمله قهرمانی در جام حذفی انگلیس که تا حدود زیادی او را از هرگونه عملکرد بد در قبل و بعد تبرئه کرد.

اریک تن‌هاخ سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد در مصاحبه با رسانه TNT، عملکرد تیمش را مورد انتقاد قرار داد و بر ضرورت حفظ تمرکز و تلاش برای گل‌های بیشتر تأکید کرد.او در این باره گفت: «ما نباید به حریف اجازه دهیم چنین گلی مقابل ما به ثمر برساند. مدافع راست توئنته بدون هیچ مقاومتی خط میانی ما را دریبل زد و به دروازه رسید. تصور چنین گلی برایم سخت بود. این اشتباهی است که نباید رخ دهد. وقتی ۱-۰ جلو هستیم، باید تمام تلاش خود را برای زدن گل دوم و بستن بازی انجام دهیم.»

روزهای سیاه منچستر/ تن‌هاخ: در ناکامی‌های منچستر مقصر هستم

ضعف تیم فقط تقصیر بازیکنان نیست

سرمربی هلندی همچنین به خبرنگاران گفت: «روحیه تیم خوب است و ما در بسیاری از بازی‌ها شاهد تلاش بالای بازیکنان بوده‌ایم، اما امروز انتقاداتی دارم. این تنها تقصیر بازیکنان نیست، من هم در این اشتباهات شریکم و باید خودم را نقد کنم. باید در چنین موقعیت‌هایی بی‌رحم‌تر و موثرتر عمل کنیم.»تن‌هاخ همچنین از گلزنی کریستین اریکسن ابراز رضایت کرد و در مورد او گفت: «از اینکه اریکسن گل زد خوشحالم. او نیاز داشت بیشتر بازی کند و با این گل توانست کمی از زیر فشار خارج شود.»

سران باشگاه منچستریوناید از زمان پیوستن اریک به شیاطین سرخ هزینه زیادی را صرف ارتقا تیم کردند، اما علی‌رغم هزینه های این فصل (۲۰۰میلیون پوند) هنوز نتوانستند به ثبات برسند. نتایج ضعیف آن‌ها مقابل تیم‌های پایین جدول باعث شد تا او تحت فشار زیادی قرار بگیرد.

با این وجود تن هاخ باید فردا (یکشنبه) در چارچوب هفته ششم لیگ برتر فوتبال انگلیس به مصاف تاتنهامی برود که در رده دهم جدول هم امتیاز با خودشان قرار دارد و این بازی نوعی تصاحب جایگاه لقب می گیرد. حال باید دید که تن هاخ می تواند دوباره خود را نجات دهد؟

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *