رئیس کل دادگستری بوشهر از زندان دشتستان بازدید کرد

10:36 - 06 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۵۲۷۴
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری بوشهر از زندان دشتستان بازدید کرد
رئیس کل دادگستری بوشهر همراه مدیر کل زندان‌های استان و دادستان شهرستان دشتستان از بخش‌های مختلف اندرزگاه‌ها و امکانات زندان دشتستان بازدید کرد.

خبرگزاری میزان- مهدی مهرانگیز به همراه مدیر کل زندان‌های استان بوشهر و دادستان شهرستان دشتستان ضمن از بخش‌های مختلف اندرزگاه‌ها و امکانات زندان دشتستان بازدید کردند و در نمازخانه این زندان به مدت ۴ ساعت با ۱۲۳ نفر از زندانیان دیدار چهره به چهره داشتند.

مسئولان قضایی دادگستری استان بوشهر در این دیدار به درخواست‌های قضایی مددجویان زندانی رسیدگی و دستورات قانونی لازم صادر کردند. 

رئیس کل دادگستری بوشهر در حاشیه این بازدید با اشاره بر کنترل جمعیت کیفری بر بازدید مستمر قضات وروسای دادگستری‌ها ومراجع قضایی از زندان‌ها تاکید کرد و گفت: تمامی قضات باید به طور مستمر از زندان‌ها سرکشی کرده و پرونده‌های مددجویان را بررسی کنند.

مهرانگیز تصریح کرد: قضات باید با استفاده حداکثری از تسهیلات قانونی و قضایی از جمله «آزادی مشروط، نظام نیمه آزادی، عفو موردی، تعلیق اجرای مجازات و کمیسیون عفو» در رابطه با زندانیان موجبات کاهش و کنترل جمعیت کیفری در زندان‌ها را فراهم کنند.

وی در پایان نیز به سرکشی مستمر مسئولین قضایی از خانواده‌های نیازمند و رسیدگی به مشکلات آن‌ها تاکید کرد. 

انتهای پیام/


برچسب ها: بوشهر

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *