رئیس کل دادگستری مازندران با خانواده شهیدان اسماعیل‌زاده دیدار کرد

9:37 - 06 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۵۲۶۰
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری مازندران با خانواده شهیدان اسماعیل‌زاده دیدار کرد
رئیس کل دادگستری مازندران، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و دیگرمسئولان قضایی همزمان با هفته دفاع مقدس، با خانواده شهیدان اسماعیل‌زاده دیدار کردند.

خبرگزاری میزان- عباس پوریانی و هیئت همراه با حضور در منزل شهید سید ابراهیم اسماعیل زاده (پدر) و شهید سید حسین اسماعیل زاده (فرزند)، به خانواده معزز این شهدای گرانقدر ادای احترام کردند.

رئیس کل دادگستری مازندران در این دیدار احترام به خانواده معزز شهدای گرانقدر را وظیفه و تکلیف دانست و افزود: خدمت به خانواده معظم شهدا افتخار است و ان شاء الله خداوند متعال توفیق دهد ادامه دهنده راه شهدا در اهداف، کردار و رفتار باشیم.

پوریانی خاطرنشان کرد: پیکر مطهر این دو شهید گرانقدر پس از ۲۵ سال، در منطقه چیلات دهلران در کنار یکدیگر شناسایی و تفحص شده و به آغوش میهن اسلامی بازگشت.

 در عملیات «والفجر ۶» در قله‌های سر به فلک کشیده «چیلات»، ابتدا پسر در آغوش پدر شهید شده و سپس پدر نیز در همان محل در حالی که فرزندش را بر آغوش گرفته بود، در اثر اصابت گلوله‌ای به فیض عظیم شهادت نائل آمد.

همچنین پیش از این دیدار رئیس کل دادگستری مازندران، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، معاونین قضایی دادگستری مازندران و کارکنان قضایی و اداری استان با حضور در یادمان ۸ شهید جاویدالاثر در پارک موزه دفاع مقدس در ساری به مقام والای شهدای گرانقدر ادای احترام کردند.

انتهای پیام/ 


برچسب ها: مازندران

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *