مشکلات ۲ شرکت تولیدی شهرستان بهشهر در بازدید شبانه مسئولین قضایی مازندران بررسی شد

9:14 - 05 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۵۱۰۴
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
مشکلات ۲ شرکت تولیدی شهرستان بهشهر در بازدید شبانه مسئولین قضایی مازندران بررسی شد
مشکلات دو شرکت تولیدی در شهرستان بهشهر با حضور رئیس کل دادگستری مازندران و دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مورد بررسی قرار گرفت و دستورات لازم برای حل مشکلات این شرکت‌ها صادر شد.

خبرگزاری میزان- عباس پوریانی در بازدید شبانه از شرکت بهپاک بهشهر، یکی از برنامه‌های دادگستری استان را بازدید از شرکت‌های تولیدی در راستای برنامه‌های ستاد اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و افزود: دادگستری استان به عنوان متولی ستاد اقتصاد مقاومتی، ضمن حمایت از تولیدکنندگان و رفع موانع تولید، با هدف ایجاد اشتغال و حمایت از سرمایه گذاری در کنار سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان استان خواهد بود.

رئیس کل دادگستری مازندران بر حمایت دستگاه قضایی استان از تولید و اشتغال نیز تاکید کرد و افزود: همه دستگاه‌های اجرایی مرتبط مکلف به حمایت از تولید و اشتغال در استان مازندران هستند.

پوریانی با بیان این مطلب که ۶۰۰ نفر به شکل مستقیم و ۷۰۰ نفر به صورت غیر مستقیم مشغول به کار در شرکت بهپاک هستند، خاطرنشان کرد: در بحث توسعه و اشتغالزایی شرکت‌های تولیدی استان، چنانچه نیاز به کمک و استفاده از ظرفیت دادگستری مازندران باشد، حمایت لازم را انجام خواهیم داد.

رئیس کل دادگستری استان تاکید کرد: دستگاه قضایی مازندران مشکلات این شرکت و سایر شرکت‌های تولیدی را در ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان مطرح و مورد پیگیری قرار خواهد داد.

رئیس کل دادگستری مازندران در ادامه در شرکت نئوپان ۲۲ بهمن بهشهر حضور یافت.

پوریانی در بازدید از شرکت نئوپان بهشهر، اظهار کرد: داد‌گستری استان با نگاه توسعه و حمایت از سرمایه گذاری و تولید در راستای قانون در کنار مدیران شرکت‌های تولیدی بوده و در راستای سند تحول قضایی به عنوان یک تکلیف، از سرمایه گذاری و تولید حمایت خواهد کرد.

رئیس کل دادگستری مازندران تصریح کرد: مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری مازندران در حکم دستور قضایی بوده و از ضمانت اجرایی برخوردار است.

پوریانی خاطرنشان کرد: مدیران شرکت‌های تولیدی، مشکلات خود را به صورت مکتوب مطرح کنند تا اقدام قانونی و پیگیری لازم در این راستا صورت گیرد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران، معاونین قضایی داد‌گستری استان و مسئولان قضایی شهرستان‌های بهشهر در این بازدید‌ها رئیس کل دادگستری مازندران را همراهی کردند.

انتهای پیام/ 


برچسب ها: مازندران

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *