عامل تخلیه غیرمجاز فاضلاب شهری در ساری با دستور قضایی دستگیر شد

16:52 - 03 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۴۷۷۷
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
عامل تخلیه غیرمجاز فاضلاب شهری در ساری با دستور قضایی دستگیر شد
دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران از صدور دستور بازداشت راننده متخلف تخلیه غیرمجاز فاضلاب شهری در ساری خبر داد و گفت: این متهم دستگیر و وسیله نقلیه مشارالیه توقیف شد.

 علی اکبر عالیشاه  در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به دستگیری امل تخلیه غیرمجاز فاضلاب شهری در ساری با دستور قضایی اظهار کرد: در پی وصول گزارشات مردمی و فیلمبرداری از راننده خودروی تخلیه چاه در حین دفع غیربهداشتی فاضلاب شهری در یکی از خیابان‌های مرکز شهر و انتشار فیلم مذکور در فضای مجازی، پیگیری موضوع در راستای حفظ حقوق عامه در دستور کار ویژه دادسرای مرکز استان مازندران قرار گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران افزود: با دستور ویژه دادستانی، متهم در کمترین زمان ممکن به اتهام تهدید علیه بهداشت عمومی دستگیر و جهت تشکیل پرونده و سیر روال قانونی به یکی از شعب دادسرای ساری معرفی شد.

عالیشاه با اشاره به توقیف وسیله نقلیه فرد متخلف، تصریح کرد: حفظ سلامت عمومی مردم، برای دستگاه قضایی بسیار مهم و ارزشمند است و در این راستا دادسرای مرکز مازندران و دادسرا‌های حوزه‌های قضایی به عنوان مدعی العموم، هرگونه گزارشات و شکایات مستند مردمی را تا حصول نتیجه پیگیری کرده و با متخلفانی که سلامت عمومی مردم را تهدید کنند، برخورد جدی، قاطع و قانونی خواهد شد.

انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *