ماموریت رئیس سازمان بازرسی به بازرس کل سمنان برای پیگیری مشکلات شهرک صنعتی

15:09 - 05 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۵۲۰۸
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
ماموریت رئیس سازمان بازرسی به بازرس کل سمنان برای پیگیری مشکلات شهرک صنعتی
رئیس سازمان بازرسی کل کشور در جریان حضور در شهرستان دامغان به بازرس کل استان سمنان ماموریت داد مسائل و مشکلات شهرک صنعتی را پیگیری کند.

خبرگزاری میزان- ذبیح الله خداییان که در همراهی رئیس قوه قضاییه به استان سمنان سفر کرده است، در جریان حضور در شهرستان دامغان، طی نشستی با مسئولان این شهرستان مسائل و مشکلات را مورد بررسی قرار داد.

وی پس از شنیدن مشکلات از زبان مسئولان شهرستان، به اهداف سفر‌های استانی رئیس قوه قضاییه اشاره و تصریح کرد که مشکلات مطروحه در نشست شورای عالی قضایی به منظور تصمیم گیری، طرح خواهد شد.

رئیس سازمان بازرسی اقدامات دستگاه قضا در زمینه حمایت از تولید را تشریح کرد و با بیان اینکه قوه قضاییه و سازمان بازرسی از سرمایه گذاری مشروع حمایت می‌کند، اظهار کرد که تولیدکنندگان هرگونه مانع تراشی دستگاه‌های اجرایی را از طریق درگاه ۱۳۶ به سازمان بازرسی گزارش کنند.

خداییان با اشاره به نشست خود با مسئول شهرک‌های صنعتی دامغان و بیان مشکلاتی در مورد قطعی گاز و برق و حتی تلفن در واحد‌های صنعتی و همچنین گله مندی از بخشی نگری دستگاه‌ها، به بازرس کل سمنان ماموریت داد مسائل و مشکلات مطروحه را مورد بررسی و پیگیری قرار دهد.

در این نشست همچنین موضوعاتی از جمله کمپ ماده ۱۵، پرونده موقوفه مهماندوست و مسائل و مشکلات بهداشت و درمان نیز بررسی و دستورات لازم پیرامون پیگیری حل آن‌ها صادر شد.

انتهای پیام/


برچسب ها: سمنان

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *