عملیات اقتدار» در شبکه دو

14:00 - 05 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۵۱۸۸
عملیات اقتدار» در شبکه دو
مجموعه نمایشی «عملیات اقتدار» با نام اصلی «قبضه ‌الاحرار» با محوریت مبارزات نیروهای مقاومت فلسطین علیه جنایات رژیم صهیونیستی از شنبه 7 مهر ماه ساعت 21:30 روانه آنتن شبکه دو می‌شود.

خبرگزاری میزان - به گزارش روابط عمومی شبکه دو؛ «عملیات اقتدار» که در سال ۲۰۲۲ در غزه ساخته شده است، اکنون به عنوان پیش‌بینی نزدیک به واقعیت از عملیات «طوفان الاقصی» شناخته می‌شود. داستان این مجموعه به قلم «فارس عبدالحمید» و در ۳۰ قسمت به نگارش در آمده است.  

این سریال پیش از وقوع طوفان الاقصی، حوادثی، چون افشای جاسوسان اشغالگر و اسارت تعداد زیادی از سربازان صهیونیستی را به تصویر کشید، که اکنون با وقایع این عملیات هم‌خوانی دارد.  
سریال «عملیات اقتدار» درباره عملیاتی است که توسط نیرو‌های مقاومت فلسطین پشت خطوط دشمن صهیونیستی در منطقه‌ای موسوم به «سرزمین ۴۸» انجام می‌شود و در نهایت به تسخیر یکی از پایگاه‌های نظامی مهم ارتش این رژیم توسط رزمندگان مقاومت می‌انجامد.

تعدادی از اعضای این سریال در طول جنگی که از اکتبر گذشته توسط اشغالگران بر نوار غزه تحمیل شده، به شهادت رسیدند.  

سریال فلسطینی «عملیات اقتدار» به کارگردانی محمد خلیفه تولید و با همکاری ۴۰ دوبلور  با مدیریت شیلا آژیر دوبله و آماده پخش شده است،  از شنبه تا چهارشنبه حوالی ساعت ۲۱:۳۰ میزبان مخاطبان شبکه دو سیما است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *