رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه از دفاتر خدمات الکترونیک قضایی سمنان بازدید کرد

11:27 - 05 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۵۱۳۹
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه از دفاتر خدمات الکترونیک قضایی سمنان بازدید کرد
رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه، با هدف بررسی عملکرد دفاتر خدمات الکترونیک قضایی و همچنین دیدار با مردم از بخش‌های مختلف این دفاتر در سمنان بازدید کرد.

خبرگزاری میزان- محمد کاظمی فرد با هدف بررسی عملکرد دفاتر خدمات الکترونیک قضایی و همچنین دیدار با مردم از بخش‌های مختلف این دفاتر در سمنان بازدید کرد و از نزدیک در جریان مشکلات مردم و دفاتر خدمات الکترونیک قضایی قرار گرفت.

رئیس مرکز آمار فناوری و اطلاعات قوه قضاییه به یکی از باجه‌های دفاتر خدمات مراجعه کرد و نحوه برخورد با ارباب رجوع و انجام امور توسط کاربران را مورد بررسی قرار داد.

کاظمی فرد دستورات و راهکار‌های لازم درباره تسریع در خدمت رسانی به مردم و رفع مشکلات مطروحه از جمله رفع مشکل کاربری ثنا را ارائه کرد.

مدیران دفاتر خدمات، اختصاص نیافتن کد کاربری زندان و محدودیت دسترسی کاربر ثنا با توجه به حجم زیاد تعداد ثبت دادخواست، افزایش قطعی سامانه ثنا طی دو ماه اخیر، متغیر بودن فرمول محاسبه ارزش منطقه‌ای، رویه‌های متفاوت در ثبت و پذیرش دادخواست‌ها و درخواست‌ها، پذیرش کاربر و عدم برگزاری آزمون دستیاری، عدم صدور مجوز اضافه کردن باجه ثنا را از مشکلات این حوزه عنوان کردند.

انتهای پیام/ 


برچسب ها: کاظمی فرد

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *